Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی کلوپ از داوری رئال-لیورپول

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Ливерпуль"
یورگن کلوپ  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، نگرفتن خطای واضح روی سادیو مانه از سوی داور میانی را جفا بر حق ستاره‌اش تلقی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیورپول پس از شکست 3-1 مقابل رئال مادرید در اولین دیدارش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان، کار سختی در بازی برگشت خواهد داشت.

یورگن کلوپ اعتراف کرد تیمش لیاقت چیزی بیش از شکست در لیگ قهرمانان اروپا در مادرید را نداشت اما هنوز روی کار فلیک بریش به عنوان داور زمین معترض است.

داور آلمانی خطای واضح روی سادیو مانه را قبل از گل دوم رئال مادرید نادیده گرفت و کلوپ اعلام کرد: "فکر می‌کردم داور نسبت به سادیو ناعادلانه عمل کرد. برای من، این چیزی شخصی بود. نمی‌فهمیدم که داور چه کاری انجام داده است. فقط یک مراجعه خوب کافی بود. هر وقت سادیو پایین می‌رفت چیزی دریافت نمی‌کرد."

در نیمه اول وینیسیوس و مارکو آسنسیو برای مادرید دبار گلزنی کردند و در نیمه دوم صلاح کار را تا تساوی پیش برد ولی بار دیگر وینیسیوس جوان درخشید و حساب کار را 3-1 ساخت. پس از بازی کلوپ اعتراف کرد: "اگر می‌خواهید به نیمه نهایی بروید، باید حق این کار را بدست آورید و ما این کار را نکردیم، به خصوص در نیمه اول. تنها چیز خوبی که واقعاً می‌توانم بگویم جدا از این‌که ما یک گل زدیم، این فقط نیمه اول است. ما فقط امشب به اندازه کافی فوتبال خوب بازی نکردیم تا مشکلاتِ رئال مادرید بیشتر شود بلکه ما کارشان را آسان کردیم. امشب شایسته خیلی چیزهای بیشتری نبودیم اما این یک گل در نیمه دوم خوب بود و حداقل نوعی ما را نجات می‌دهد."

این اظهارات کلوپ در حالی مطرح می‌شود که در سال 2019 لیورپول شکست 3-0 مقابل بارسلونا را در زمین خودی جبران کرد و با حساب 4-0 برنده شد تا به دور بعد صعود کند. اما برخلاف آن دیدار، چهارشنبه آینده هواداری در ورزشگاه آنفیلد حضور نخواهد داشت.

کلوپ گفت: "این متفاوت خواهد بود اما می‌توانم به شما قول بدهم که یک آزمایش مناسب را انجام خواهیم داد. و این باید واقعاً یک کار دشوار برای رئال مادرید باشد با یا بدون هوادار در آنفیلد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала