Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین، سون و آگوئرو؛ مثلث هجومی فصل بعد تاتنهام

© REUTERS / Phil Noble Нападающий команды "Манчестер Сити" Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Нападающий команды Манчестер Сити Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
عضو شوید
هری کین، سون هیونگ-مین و سرخیو آگوئرو سه بازیکن خط حمله تاتنهام در فصل بعد به حساب می‌روند.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می شود با به اتمام رسیدن قرارداد سرخیو آگوئرو در منچسترسیتی، وی به تاتنهام خواهد پیوست، حتی اگر تیم مورینیو موفق به صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده نشود.

او در حالی به حضور 11 ساله‌اش در اتحاد پایان خواهد داد که در آستانه کسب پنجمین جام لیگ برتری قرار دارد. البته به محض جدایی، قرار است به احترام این ستاره 32 ساله در خارج از ورزشگاه اتحاد مجسمه‌ای از وی ساخته شود.

آگوئرو از گزینه‌های کم علاقه نیست زیرا فعلا نیز در بازار چندین باشگاه در مورد احتمال انتقال رایگان وی خواهان او هستند. ولی به اساس ادعای تلگراف، وی ترجیح می‌دهد در لیگ برتر بماند زیرا او رکورد گلزن تاریخ را که در حال حاضر توسط آلن شیرر به ثبت رسیده (260 گل) را هدف قرار داده است.

آگوئرو در حال حاضر 181 گل به نام خود دارد و پس از آلن شیرر افسانه نیوکاسل، وین رونی (208) و اندی کول (187) نفر چهارم است. این گزارش همچنین اضافه می‌کند که او علاقه مند به پیوستن به تاتنهام است، صرف نظر از اینکه آنها به لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کنند یا نه.

اسپرز یکی از چندین باشگاهی است که در جمع چهار تیم برتر رقابت می‌کند اما شاگردان ژوزه مورینیو برابر دیناموزاگرب در لیگ اروپا باختند و حذف شدند. اگرچه فوتبال لیگ قهرمانان برای آگوئرو یک معامله شکن نیست، اما صعود به مسابقات باشگاه‌های نخبه اروپا برای امور مالی تاتنهام بسیار مهم است.

عدم صلاحیت، هزینه تابستان آنها را محدود می‌کند و با توجه به اینکه دستمزد آگوئرو بیش از حقوق فعلی او از 230.000 پوند در هفته خواهد بود، آمدن او به شمال لندن، حضور در میان چهارتیم برتر را تقاضا می‌کند.

اعتقاد بر این است که بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی نیز به جذب آگودرو در تابستان علاقمند هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала