Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس 2 – ناپولی 1؛ کابوس پایان یافت و بانوی پیر به رده سوم صعود کرد + عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
عضو شوید
یوونتوس در دیدا معوقه برابر ناپولی به پیروزی رسید و به رده سوم جدول صعود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم یوونتوس و ناپولی امشب در دیدار معوقه از هفته سوم سری‌آ ایتالیا، در ورزشگاه آلیانز تورین به مصاف هم رفتند و شاگردان آندره‌آ پیرلو موفق شدند با نتیجه 2-1 برابر شاگردان گتوزو به برتری برسند.

یوونتوس که نیاز شدید به پیروزی در این دیدار داشت، بازی را بسیار خوب آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه 12 با کریستیانو رونالدو به گُل رسید.

این تیم با همین تنها گُل فوق ستاره پرتگالی در نیمه نخست به برتری رسید و با پیروزی راهی رختکن شد.

یوونتوس در نیمه دوم اختلاف را دو برابر کرد و در دقیقه 79 با پائولو دیبالا به گُل دوم دست یافت و خیال هواداران این تیم بابت پیروزی راحت شد.

در حالی که چند دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، ناپولی صاحب پنالتی شد و اینسنیه موفق شد با گُل کردن پنالتی نتیجه را 1-2 سازد.

در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید و یوونتوس موفق شد در دیداری که برای کسب سهمیه بسیار مهم بود، به برتری برسد.

با این پیروزی یوونتوس 59 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و ناپولی نیز با 56 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала