Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند امیدی به ماندن هالند ندارد، زنبورها جانشین مهاجم نروژی را مشخص کردند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که جدایی ارلینگ هالند در تابستان از دورتموند قطعی است زیرا این باشگاه به دنبال ساچا کالایجیچ مهاجم جوان اشتوتگارت برای پُر کردن جای خالی او است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که جدایی ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند در تابستان قطعی است. این بازیکن نروژی نمایشی خیره‌کننده در دورتموند داشته و چندین مشتری بزرگ دارد که این موضوع ماندن او  را در سیگنال ایدونا پارک دشوار خواهد کرد.

سران دورتموند که در ظاهر راضی به جدایی مهاجم جوان شان نیستند، امید چندانی به حفظ او ندارند و به دنبال جانشین برای این بازیکن اند.

براساس گزارش کیکر، این باشگاه ساچا کالایجیچ مهاجم اتریشی اشتوتگارت که 14 گُل در 29 بازی در این فصل به ثمر رسانده را به عنوان جانشین هالند انتخاب کرده و بزودی برای جذب او اقدام خواهد کرد.

دورتموند در حالی به این بازیکن تمایل نشان داده که این بازیکن 23 ساله مورد توجه وستهام نیز قرار دارد و باشگاه‌های آلمانی نیز علاقه‌مند به جذب این بازیکن آینده‌دار اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала