رئیس مجلس پاکستان به کابل می آید

CC BY-SA 4.0 / Amnagondal / Pakistan Flag in airرئیس مجلس پاکستان به کابل می آید
رئیس مجلس پاکستان به کابل می آید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
عضو شوید
گزارش‌ها می‌رساند که اسد قیصر رئیس مجلس پاکستان با یک هیئت پارلمانی به کابل می‌آید. او در این سفر با مقامات افغانستان در مورد روند صلح و مسایل مرتبط به آن گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "آوا افغانستان" محمد صادق نماینده ویژه پاکستان برای افغانستان اعلام کرده که اسد قیصر رئیس مجلس پاکستان روز پنجشنبه19 حمل) به افغانستان سفر می‌کند.

نشریه هیل: پاکستان ریشه همه مشکلات افغانستان است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
نشریه هیل: پاکستان ریشه همه مشکلات افغانستان است

او ابراز امیدواری کرده که سفر سه روزه قیصر به کابل، اختلاف‌ها را به روابط دو جانبه مبدل کند که از قبل نیز در مسیر بهبود قرارگرفته است.

دفتر مطبوعاتی مجلس سنا نیز گفته که توقع می‌رود که رئیس مجلس پاکستان، مقامات آن کشور را ترغیب کند تا صادقانه در قضایای افغانستان، به ویژه روند صلح کشورهمکاری نمایند.

کابل نیز برای استقبال از ریی رئیس مجلس پاکستان آمادگی گرفته است. در جاده دارالامان در غرب کابل که به مجلس نمایندگان افغانستان منتهی می‌شود، پرچم افغانستان و پاکستان و عکس‌های آقای قیصر نصب شده است.

در ماه های اخیر برخی از سیاستمداران افغانستان از جمله میررحمان رحمانی رییس مجلس، گلبدین حکمتیار، کریم خلیلی، احمدولی مسعود و تعدادی دیگر از سیاسیون به این کشور سفر کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала