Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان متهم به شکار شیر شد

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ "یک شیر را در آفریقای جنوبی از بین برده و سپس پوست، جمجمه و فک‌اش را به سویدن منتقل کرد."

به گزارش اسپوتنیک؛ زلاتان ابراهیموویچ ستاره سویدن و میلان به طرز قابل متهم شده که در سال 2011 به یک شیر در آفریقای جنوبی شلیک کرده و سپس پوست، جمجمه و فک آن را به وطن‌اش وارد کرده است.
مهاجم با تجربه که طی این سالها اغلب خود را به حیوان وحشی تشبیه کرده، در زادگاهش به دلیل این عمل مورد انتقاد قرار گرفته است.
رسانه سویدنی اکسپرسن ادعا می‌کند که ابراهیموویچ مجوز شکار گرفت و کمتر از یک سال پس از آن، شیر نر را در طبیعت با گلوله کُشت.
زلاتان در حالی متهم می‌شود که به شرط صدور مجوزهای صحیح، شکار شیر در آفریقای جنوبی قانونی است.


اکسپرسن به قول از یک یک منبع ادعا می‌کند که شیر شلیک شده توسط ابراهیموویچ بیش از یک سال در محوطه‌ای قبل از رها شدن به سر بُرده و گفته می‌شود که عناصر لاشه آن به خانه‌ زلاتان در مالمو حمل شده است.
زلاتان دارای یک خال کوبی بزرگ از یک شیر در حال غرش است که در پشت او حک شده است. گفته می‌شود کسانی که شکار غنائم را انجام می‌دهند هنگام رفتن به سافاری، حیوانات دسته بالا مانند شیر را انتخاب می‌کنند.
چندین سازمان در سراسر آفریقا وجود دارد که تجربه افراد ثروتمند علاقه مند به خارج از این کشور را فراهم می‌کند.
شکار کنسرو شده، جایی که یک حیوان در منطقه‌ای محصور و بدون احتمال فرار قرار می‌گیرد، در آفریقای جنوبی ممنوع است اما شکار شیر نژاد اسیر مجاز است.
گزارشی از صندوق بین المللی رفاه حیوانات می‌گوید که بین سال‌های 2004 و 2014، 1.7 میلیون حیوان به خاطر جایزه کشته شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала