Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقل و انتقالات لیورپول؛ هالند بیاید صلاح می‌رود

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
عضو شوید
در صورتی که لیورپول بتواند پسر کاکای هالند را به خدمت بگیرد محمد صلاح آنفیلد را ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فصل مصدومیت لیورپول، باشگاه تحت هدایت یورگن کلوپ را تحت تأثیر قرار داده و بازیکنانش در حال حاضر در جدول لیگ برتر هفتم هستند و تنها 8 بازی به پایان لیگ مانده است.

این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی و نیز قرار گرفتن در میان 4 تیم برتر جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان، باید سخت تلاش نماید.

چه آنها در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرند یا نه، لیورپول ممکن است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی وارد عمل شود.

با وجود فرم چشمگیر دیوگو جوتا، نادیده گرفتن گلزنی های روبرتو فیرمینو، مانند اکثر باشگاه‌های بزرگ دیگر اروپا، لیورپول نیز خود را با ارلینگ هالند مرتبط ساخته است.

اما همه چیز مربوط به درآمد نیست، کلوپ ممکن متوجه شود که او نبردی در یش دارد تا بازیکنان اصلی باشگاه را نگه دارد. افرادی مانند محمد صلاح و سادیو مانه به طور مرتب با انتقال به لالیگا مرتبط هستند.

در این بین ولی تنها ارلینگ هالند مهاجم بوروسیا دورتموند نیست که با لیورپول در ارتباط است، بلکه پسر کاکای او آلبرت تیالند اکنون ابراز تمایل به رفتن به آنفیلد کرده است.

گزارش شده که این بازیکن مولده 69 گل حیرت انگیز در 48 بازی در سطح جوانان به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد در سطح بالاتر می‌تواند بدرخشد.

تیالند در پرسش و پاسخ اخیر در صفحه اینستاگرام به سوالی این چنین پاسخ داد: "البته من می‌خواهم در بهترین لیگ جهان بازی کنم، تیم محبوب من لیورپول است."

بدون شک جوان 17 ساله ارزانتر از ارلینگ هالند نیز می‌‌باشد. اما این در حالیست که در صورت خرید ستاره نارویژی و یا مهاجم جدید دیگر، یکی از بازیکنانی که به نظر می‌رسد از آنفیلد جدا می‌شود او محمد صلاح خواهد بود.

باشگاه‌های بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ به عنوان مقاصد احتمالی این بازیکن 28 ساله یاد می‌شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала