Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ارسال مدلی از ورزشگاه "آلفردو دی استفانو" برای کلوپ

© REUTERS / Carl Recineکلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
عضو شوید
پس از انتقاد یورگن کلوپ از برگزاری بازی لیورپول در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، یک کمپنی خواست برای او مدلی از این ورزشگاه را بفرستد.

به گزارش اسپوتنیک؛ شکست 3-1 لیورپول برابر رئال مادرید مورد قبول سرمربی سرخ‌ها قرار نگرفت و یورگن کلوپ از استفاده از آلفردو دی استفانو به جای سانتیاگو برنابئو انتقاد کرد و با این حال مربی آلمانی پس از مسابقه گفت که این محل تمرین است و بازی در چنین مکانی برای تیمش عجیب بود و ادعا می‌کند بازی برگشت در یک استادیوم برگزار خواهد شد.

در سوی مقابل ولی زیدان واکنش نشان داد و گفت: "ما افتخار می‌کنیم که در آلفردو دی استفانو بازی می‌کنیم."

به دنبال این جنجال‌ها، کمپنی سازنده مدل‌های رسمی دی استفانو موسوم به Eleven Force، تصمیم گرفته است یک مدل سه بعدی از ورزشگاه والدبباس برای مربی مرسی‌ساید ارسال کرد.

خوزه گوئررو رئیس این کمپنی اظهار داشت: "ما می‌دانیم كه یورگن شوخ طبعی زیادی دارد و او از این امر با خوشرویی استقبال خواهد كرد. علاوه بر این، ما همچنین یک مدل از واندامیترو پولیتانو را برای او ارسال خواهیم کرد تا از لیگ قهرمانان اروپا که در سال 2019 قهرمان شد، به عنوان یادگاری داشته باشد. سرانجام، ما یک نسخه از سون مویکس را برای چه زمانی ارسال خواهیم کرد او تصمیم می‌گیرد، بیاید و مربی رئال مایورکا باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала