Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین «ارلینگ هالند» از روسیه میاید

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جردن لارسون
جردن لارسون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
عضو شوید
سایت معروف «گل» اعلام کرده که باشگاه بورسیا دورتموند جانشین مهاجم جوان شان را در روسیه پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام سایت «گل»، بورسیا به همکاری با «جردن لارسون» مهاجم سویدنی تیم اسپارتاک مسکو علاقمند هستند.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
دورتموند امیدی به ماندن هالند ندارد، زنبورها جانشین مهاجم نروژی را مشخص کردند

سران باشگاه آلمانی معتقدند که این مهاجم 23 ساله سویدنی می تواند گزینه مطلوبی برای دوران پسا هالند باشد. دورتموندی‌ها اگر مجبور باشند سراغ مهاجم 23 ساله بروند، تنها نخواهند بود.

زیرا تیم وستهام یونایتد انگلیس نیز این بازیکن را مد نظر قرارداده است. در فصل جاری وی توانسته 12 گل در 24 بازی بزند و 5 پاس گل نیز دهد.

ارزش لارسون 9 میلیون یورو تخمین زده شده است. او با اسپارتاک تا 2023 قرارداد دار. سران باشگاه المانی در این اواخر خبر فروش این ارلینگ هالند را رد کرده اند. سران تیم آلمانی در مصاحبه های اخیر بر این موضوع تاکید کردند.

از سوی هم روز گذشته نشریه آلمانی «کیکر» خبر داد که سران باشگاه دورتموند ساچا کالایجیچ مهاجم اتریشی اشتوتگارت که 14 گُل در 29 بازی در این فصل به ثمر رسانده را به عنوان جانشین هالند انتخاب کرده و بزودی برای جذب او اقدام خواهد کرد.

اما از آنجایی که اتفاقات در فوتبال به سرعت رخ می دهند، به هر حال این احتمال هست که در تابستان تیم آلمانی مجبور به فروش مهاجم جوان وارزشمند شوند. اگر این اتفاق بیفتد، به طور قطع آنها به مهاجمی جایگزین نیاز خواهند داشت.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала