لاوروف: روسیه به هر اقدام غیردوستانه امریکا پاسخ می‌دهد

© AFP 2023 / Emmanuel Dunandلاوروف: روسیه به هر اقدام غیردوستانه امریکا پاسخ می‌دهد
لاوروف: روسیه به هر اقدام غیردوستانه امریکا پاسخ می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه، گفته است که مسکو به اقدامات غیردوستانه واشنگتن جواب خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در واکنش به اینکه امریکا، دیپلمات های روسیه را اخراج می‌کند، گفته است که مسکو به هر اقدام غیردوستانه ایالات متحده پاسخ خواهد داد.

پیش از این، بلومبرگ، ادعا کرده بود که اداره بایدن، دیپلمات‌ها روسی را در پاسخ به حملات حکرهای این کشور، از امریکا اخراج می‌کند.

احتمال اخراج دیپلمات های روس از امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
احتمال اخراج دیپلمات های روس از امریکا

آقای لاروف در پاسخ به سوالی در این مورد گفت: "مشکل است به پاسخ داد. اما ما هر اقدام غیردوستانه امریکا را کنترول داریم و پاسخ خواهیم داد، اما من تاهنوز اقداماتی را از سوی آنها ندیده ام. پیام‌های را دیدم که اداره بایدن اقدامات خصمانه‌ای را علیه روسیه گرفته است. آنها این کار را به بسیار سرعت آغاز کردند."

بلومبرگ اعلام کرد که «دولت امریکا موضوع اتهام دست داشتن روسیه در انتخابات امریکا و همچنین هک شدن سایت «سولار ویندز»  Solar Winds را در دست تحقیق قرار داده و هم اکنون این تحقیقات تکمیل شده و دولت امریکا امکان دارد بزودی اقدامات تلافی جویانه‌ای علیه روسیه اتخاذ و آن را اعلام نماید».

مقامات روسیه همواره ادعاهای واشنگتن در مورد دخالت روسیه در انتخابات امریکا و دست داشتن مسکو در حمله سایبری به آن کشور را رد کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала