Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناواس، کابوس مشترک بارسلونا و بایرن مونیخ

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کیلور ناواس
کیلور ناواس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
عضو شوید
دروازه‌بان کاستاریکایی پاری‌سن‌جرمن در بازی شب گذشته برابر بایرن مونیخ نمایش خیره‌کنندۀ داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیور ناواس، دروازه‌بان پاری‌سن‌جرمن در بازی مرحله قبل تیمش در لیگ قهرمانان توانست پنالتی لیونل مسی را مهار کند تا بارسلونایی‌ها را شانس کامبک زدن و بازگشت نتیجه را از دست بدهند.

Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
آماری عجیب از بازی بایرن و پی‌اس‌جی؛ 5 برابر ضربه و باخت! + عکس

دروازه‌بان کاستاریکایی شب گذشته هم برخلاف اینکه 2 گل دریافت کرد اما مهارهایی عالی داشت. بایرن در بازی شب گذشته 31 ضربه به سمت دروازه داشت که 12 تای آن درون چهارچوب بود.

تنها چوپو موتینگ و توماس مولر توانستند ناواس را مغلوب کنند و دروازه‌بان کاستاریکایی پاریس توانست 10 ضربه دیگر را مهار کند. آماری فوق‌العاده که ارزش بالای ناواس و عملکرد خیره‌کننده‌اش را نشان می‌دهد.

پاریسی‌ها در بازی شب گذشته گام بلندی در راه صعود به مرحله بعد برداشتند و توانستند حریف قدرتمند من خود را شکست دهند. گفتنی است بازی برگشت پی‌اس‌جی و بایرن مونیخ 24 حمل برگزار می‌شود و در آن بازی هم با توجه به میل گلزنی بایرنی‌ها ناواس نقش مهمی در بازی خواهد داشت.

کیلور ناواس پیش از این در لباس رئال مادرید موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا شده است‌. او همچنین فصل گذشته تا آستانه به دست آوردن این جام با پاری‌سن‌‌جرمن نیز پیش رفت اما آن ها در مسابقه نهایی مقابل همین بایرن مونیخ شکست خوردند‌.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала