Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای الچرینگیتو: رئال مادرید با امباپه به توافق رسید

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
عضو شوید
برنامه مطرح الچرینگیتو اسپانیا مدعی شده که باشگاه رئال مادرید با ستاره پاری‌سن‌جرمن به توافق نهایی دست یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه، مهاجم 22 ساله و فرانسوی پاری‌سن‌جرمن مدتها است که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و گزینه مورد علاقه هواداران برای تقویت خط حمله است.

هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
ورزش
نامزد انتخابات رئال اهداف کهکشانی دارد، کلوپ، امباپه و رونالدو همزمان در رئال؟

در تازه‌ترین مورد هم، برنامه الچرینگیتو مادرید پا را فراتر از این هم گذاشت تا جایکه امروز اعلام کرد که رئال به صورت نهایی با ام باپه توافق کرده است. طبق اعلام این برنامه رئال مادرید برای این انتقال از نظر مالی مشکل دارد و به همین خاطر مجبور است که چند بازیکن سرشناس خود را بفروشد.

در همین حال و بر اساس گزارش‌های تازه، لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌جرمن به این موضوع واکنش نشان داد.او اعلام کرد که هنوز با امباپه برای تمدید به توافق نرسیده است اما به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

ستاره این روزهای پاری‌سن‌جرمن و فوتبال اروپا است تا جایکه در سه بازی اخیر تیم برابر بارسلونا و بایرن مونیخ موفق به زدن 6 گل شده است. امباپه سال 2022 با پاریسی‌ها قرارداد دارد و باشگاه هنوز نتوانسته او را متقاعد به تمدید قرارداد کند.

بنابر اعلام رسانه‌ها، اگر باشگاه تا تابستان پیش رو نتواند این بازیکن را به ماندن راضی کند پیوستن او به رئال قطعی خواهد بود. بر اساس نظرسنجی مارکا هواداران رئال مادرید ام باپه را بهترین گزینه برای جایگزینی رونالدو می دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала