Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان در اندیشه جذب رایگان وازکز

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاس وازکز بازیکن رئال مادرید
لوکاس وازکز بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
میلان مذاکرات را برای خرید لوکاس وازکز به صورت رایگان آغاز کرده است هر چند که اینتر، بایرن مونیخ و منچستریونایتد هم شرایط خرید این وینگر را دنبال می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، کالچیومرکاتو خبر داده است که پائولو مالدینی مدیر ورزشی روسونری ها با اطرافیان بازیکن رئال مادرید تماس گرفته است و می خواهد او را به خدمت بگیرد.

این بازیکن 30 ساله هنوز برای تمدید قراردادش با رئال مادرید به توافق نرسیده است و در پایان فصل و در تابستان به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.

وازکز برای تمدید قرارداد با رئال مادرید انتظار قرارداد چهار ساله با دستمزد سالانه پنج میلیون یورو را دارد که رئال مادرید حاضر به پذیرش این دستمزد نشده هر چند که بعید است که روسونری ها هم توان پرداخت این مبلغ را داشته باشند.

میلان حاضر است که به لوکاس سالی چهار میلیون یورو دستمزد بگیرد چرا که آنها به جز زلاتان و دوناروما به هیچ بازیکن دیگری دستمزدی بیش از این را نمی پردازند.

البته میلان تنها مشتری لوکاس وازکز نیست چرا که اینتر، بایرن مونیخ و منچستریونایتد هم شرایط این بازیکن 30 ساله را دنبال می کنند.

وازکز اگر به میلان ملحق شود می تواند به هم تیمی سابقش تئو هرناندز ملحق شود. پست تخصصی لوکاس هافبک یا بال راست است اما در این فصل در رئال مادرید اغلب در پست دفاع راست بازی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала