آیفون یا گوشی‌های اندرویدی؛ نوجوانان امریکایی کدام را ترجیح می‌دهند؟

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezآیفون یا گوشی‌های اندرویدی؛ نوجوانان امریکایی کدام را ترجیح می‌دهند؟
آیفون یا گوشی‌های اندرویدی؛ نوجوانان امریکایی کدام را ترجیح می‌دهند؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
اطلاعات مربوط به نظرسنجی جدید انجام شده نشان می‌دهد که 88 درصد نوجوانان ایالات متحده از آیفون استفاده می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، نوجوانان این کشور ترجیح می‌دهند محصولات اپل را خریداری کنند و در واقع شرکت کوپرتینویی یکی از برندهای محبوب در بازار موبایل امریکا محسوب می‌شود. اطلاعات مربوط به نظرسنجی جدید انجام شده نشان می‌دهد که 88 درصد نوجوانان ایالات متحده از آیفون استفاده می‌کنند.

دیزاین آیفون 13 جدید افشا شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
دیزاین آیفون 13 افشا شد + ویدیو

 این داده‌ها براساس نظرسنجی از حدود هفت هزار نوجوان تهیه توسط شرکت سرمایه‌گذاری Piper Sandler تهیه شده است. همچنین 90 درصد نوجوان‌ها ادعا می‌کنند که گوشی بعدی آن‌ها آیفون خواهد بود.

براساس گزارش منتشر شده از سوی کانترپوینت در سال 2020، از هر دو گوشی موبایلی که در امریکا به فروش رسیده، یکی از آن‌ها آیفون بوده است. بنابراین اصلا تعجبی ندارد که نوجوانان آیفون را به گوشی‌های اندرویدی ترجیح دهند.

نظرسنجی انجام شده، نشان می‌دهد که میزان استفاده نوجوانان از گوشی‌های آیفون تاکنون به این مقدار نرسیده بوده و از این نظر یک رکورد محسوب می‌شود.

با این وجود به نظر می‌رسد اپل قلمروی بسیار قدرتمند و بزرگی را در ایالات متحده امریکا تشکیل از آن خود کرده است. بسیاری از افراد برای ارتباط با دیگران از iMessage استفاده می‌کنند و به نوعی به آن وابسته هستند. بنابراین از iMessage می‌توان به عنوان یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آیفون اشاره کرد.

آیا ممکن است خداحافظی ال‌جی با بازار موبایل تایری در این آمارها داشته باشد؟ آیا این احتمال وجود دارد در آینده آمارها تغییر کند؟  ال‌جی اخیراً در اعلامیه‌ای رسماً با دنیای موبایل خداحافظی کرد.

البته گوشی‌های ال جی سهم زیادی در امریکا ندارد اما می‌توان اینطور برداشت کرد که مالکان گوشی‌های ال‌جی در آینده باید از سایر برندها استفاده کنند. با توجه به اینکه گوشی‌های ال‌جی با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند، این احتمال وجود دارد اکثر کاربران این شرکت به سمت گوشی‌های سامسونگ تمایل نشان دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала