Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای پورن استار مجارستانی؛ برای سه بازیکن یونایتد خدمات داشتم

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
شونا رِیوَر پورن استار مجارستانی مدعی شده که برای سه بازیکن منچستریونایتد زمینه خدمات فراهم کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ شونا رِیوَر ستاره مجارستانی فیلم‌های پورنو طی ادعای هیجان انگیزی درباره پادکست How To A Pornstar ادعا کرده که وی به سه بازیکن منچستریونایتد خدمات ارائه کرده است، با این ادعا که یکی از آنها برای پرداخت یک پیتزا 200 یورو از او پس گرفته است.

شونا همچنان مدعی شد که برخی از فوتبالیست‌های لیگ برتر دوست ندارند هزینه‌های مربوط به رابطه جنسی را پرداخت کنند و انتظار دارند اسکورت‌ها به صورت رایگان کار کنند.

شونا اظهار داشت: "آنها انتظار دارند که شما با آنها باشید زیرا آنها مشهور هستند اما آنها واقعاً نمی‌خواهند با شما قرار بگذارند. آنها شما را به عنوان جوجه فرعی در سایه می‌خواهند. فقط به دلیل این‌که پول زیادی دارند به این معنی نیست که آنها می‌خواهند سخاوتمند باشند."

ریور ادعا کرد که یک فوتبالیست که گویا در یونایتد بازی می‌کند، حتی 200 یورو (حدود 173 پوند) از هزینه خود را بدون گفتن به او پس گرفته است: "من از او در این مورد سوال کردم، او گفت، ... ببخشید، برای دوستانم پیتزا سفارش دادم و چون پول دیگری نداشتم آن را برداشتم."

وی با بیان این‌که معتقد است این یک حرکت قدرتمند توسط این فوتبالیست بوده، افزود: "این احتمالاً به خود او آسیب می‌رساند که او به من پول می‌داد."

این پورن استار 28 ساله ادعا کرد که برای دو بازیکن دیگر یونایتد نیز خدمات ارائه کرده اما هویت هیچ یک از این سه بازیکن را اعلام نکرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала