Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأیید نامزدی فلورنتینو پرز برای ریاست رئال

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
هیئت انتخاب؛ نامزدی فلورنتینو پرز را برای انتخابات ریاست رئال مادرید تأیید کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فلورنتینو پرز در حال حاضر رسما کاندیدای ریاست رئال مادرید است. این مورد توسط هیئت انتخاباتی جلسه این باشگاه که این جمعه به صورت الکترونیکی برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

ادواردو فرناندز د بلاس نماینده کاندیداتوری فلورنتینو پرز رودریگز، اسنادی را برای رسمیت بخشیدن به مشارکت‌اش به هیئت مدیره ارائه کرده که نام‌اش در لیست اعضای کاندیدا با امضا و پذیرش صریح همه قرار گرفته است.

فلورنتینو پرز همانطور که باشگاه اطلاع داده طبق مقررات لازم نیست پیش ضمانت بانکی را ارائه دهد، بنابراین ارائه اسناد وی معتبر است.

در بیانیه رئال مادرید آمده است:

با بررسی دقیق نامزدی ارائه شده در موعد مقرر و تأمین کلیه شرایط مورد نیاز در مقررات فعلی انتخابات و سایر مقررات قانونی قابل اجرا، این هیئت انتخاب به اتفاق آرا توافق نامه زیر را تصویب می‌کند:

اعلامیه، کاندیداتوری ارائه شده توسط آقای ادواردو فرناندز د بلاس و به سرپرستی آقای فلورنتینو پرز رودریگز مطابق با مفاد ماده 40 بخش‌های (ب و ج) اساسنامه فعلی باشگاه معتبر است و اعلامیه پذیرش را به این موارد ارسال می‌کند نامزدی از طریق آدرس ایمیل ارائه شده توسط نماینده نامزد تأیید شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала