Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رختکن بارسا مخالف واینالدوم

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
گزارش بسیار محرمانه‌ای از بارسلونا به بیرون درز کرده که به اساس آن بازیکنان این تیم نمی‌خواهند باشگاه جینی واینالدوم را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ جینی واینالدوم هافبک لیورپول دیر زمانی‌است که با بارسلونا در ارتباط بود زیرا قراردادش فسخ رو به پایان است، اما چندین ستاره بارسا ترجیح می‌دهند باشگاه گزینه‌های دیگری را دنبال کند.

به اساس این گزارش، بارسایی‌ها ترجی می‌دهند که باشگاه جورجینیو واینالدوم و ممفیس دپای را نه، بلکه برای جذب نیمار حرکت کند.

هافبک هالندی در تابستان امسال در آنفیلد قرارداد ندارد و در طول فصل با جدایی از لیورپول همراه بود.

رونالد کومان از زمان تصدی مسئولیت هدایت کاتالان‌ها به فکر جذب این بازیکن است و به زودی می‌تواند او را به گونه رایگان در اختیار داشته باشد.

در همین حال دپای، بازیکن دیگری که با کومان در دوران مسئولیت هدایت هالند کار می‌کرد، نیز در معرض خطر قرار دارد. مُهاجم لیون در تابستان گذشته زیر رصد بود ولی سرانجام در تیم فرانسوی ماندنی شد. قرارداد او نیز طی چند ماه به پایان می‌رسد و هر دو بازیکن می‌توانند به صورت رایگان راهی بارسا شوند.

یورگن کلوپ علی‌رغم عدم اطمینان در مورد آینده‌اش به طور منظم به واینالدوم بازی داده است. این بازیکن 29 ساله یکی از اولین خریدهای مربی آلمانی بود که به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان تیم آنفیلدی را کمک کرد.

کومان همچنین واینالدوم را به یک تکیه گاه اصلی تیم ملی تبدیل کرد و از ویژگی‌های‌اش به خوبی آگاه است.

رسانه موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد که اما هر دو بازیکن در رختکن کاتالان مخالفانی دارد و آنان دوست دارند نیمار به این باشگاه بیاید.

این نشریه اسپانیایی ادعا می‌کند بازیکنان بارسا پس از جدایی نیمار در سال 2017 رویای بازگشت او را دارند. ستاره برزیلی در جریان مذاکرات قرارداد با PSG است و کسانی که در پارک دو پرنس هستند اطمینان دارند که وی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

بارسلونا امید خود را برای جذب این بازیکن برزیلی قطع نکرده و آماده است تا عثمان دمبله را برای شیرین کردن هر معامله‌ای پیشنهاد دهد.

لئوناردو مدیرورزشی پی‌اس‌جی به Sky در ایتالیا گفت: "ما خوشحال خواهیم شد که در مورد قراردادها نیز صحبت کنیم. فکر می‌کنم ما اخباری خواهیم داشت که به زودی همه ما را خوشحال خواهد کرد، اما خواهیم دید. ما به زودی با آنها به وضعیت مشخص‌تری خواهیم رسید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала