کشته و زخمی شدن ۱۳ طالب مسلح براثر انفجار تونل کنده شده ای خودشان درفاریاب

© faryabpolice · Organizationکشته و زخمی شدن ۱۳ طالب مسلح براثر انفجار تونل کنده شده ای خودشان درفاریاب
کشته و زخمی شدن ۱۳ طالب مسلح براثر انفجار تونل کنده شده ای خودشان درفاریاب - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
پولیس ولایت فاریاب از کشته و زخمی شدن ۱۳ طالب مسلح براثر انفجار تونل کنده شده ای خودشان درفاریاب خبر داد. 
کشته شدن یک فرمانده محلی طالبان در قیصار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2020
کشته شدن یک فرمانده محلی طالبان در قیصار

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی پولیس فاریاب امروز جمعه۱۴۰۰/۱/۲۰ نوشت: طالبان تروریست مدتی بدینسو یک تونل که در حدود صد متر طول داشته را با استفاده از منازل مسکونی مردم به استقامت قوماندانی امنیه ولسوالی قیصار حفر کرده بودند، که خوشبختانه نیت بد قضای سر گردیده عصر روز گذشته با انفجار مواد جاسازی شده در آن و اثر تحرکات نیروهای امنیتی و دفاعی، ۹ طالب مسلح کشته و ۳ تن دیگر آنان شدیدآ زخم برداشته است.
پولیس فاریاب افزوده است، که این درحالیست که نیروهای امنیتی از کندن کاری تونل آنان آگاهی حاصل نموده بودند، که از تاکتیک های خاص استفاده کردند که از انفجار در داخل قوماندانی امنیه ولسوالی قیصار جلوگیری بعمل آمده در نتیجه افراد خود تروریستان که ارقام آن در فوق ذکر شده کشته و زخمی گردیده است.

در پایان این خبرنامه آمده است، که در این انفجار به فضل خداوند متعال به نیروهای امنیتی و دفاعی هیچ نوع آسیبی نرسیده و اما برافراد ملکی خسارات هنگفت مالی وارد شده که از جزیات آن بعدآ گزارش میگردد.

یادآوری می کنیم، که ولایت فاریاب یکی از ولایت های ناامن افغانستان است و در برخی از ولسوالی های آن جنگجویان گروه طالبان حضور گسترده دارند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала