Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تردید سرمربی بارسا در انتخاب دو ستاره

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که کومان در دیدار امشب از میان آنتوان گریزمن و عثمان دمبله به یکی میدان خواهد داد و یکی را نیمکت‌نشین خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کومان معمولا تیم‌هایش را طوری سازماندهی می‌کند که برنامه دفاعی‌شان با توجه به سبک حمله مشخص شود که یا 3-3-4 یا 1-3-2-4 است و با کم‌ترین فضای بین خطوط دفاع می‌کند.

Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
ورزش
2021، سال کومان و بارسا

میزان پیشروی خط دفاعی نیز با توجه به برنامه هجومی حریف تعیین می‌شود. اگر آنها بازی بر اساس پاسکاری که از دروازه‌بان‎شان آغاز شود، ترجیح بدهند، پرسینگ شدید در دستور کار قرار می‌گیرد و اولویت سه بازیکن جلوی زمین بستن راه‌های ارسال پاس است. این پرس هماهنگ که جسارت بازی دروازه‌بان با مدافعان وسط یا هافبک‌های دفاعی مقابلش را می‌گیرد، به محض به جریان افتادن بازی آغاز می‌شود و شامل هماهنگی‌هایی است که فضاهای مرتبط را بسته و در نهایت ارتباط بین دفاع و خط هافبک را محدود می‌کند.

سرمربی بارسلونا که امشب دیدار دشواری برابر رئال مادرید دارد، می‌خواهد از سیستم 1-3-2-4 استفاده کند تا به راحتی بتوانند، دفاع و پرسینگ کنند و در ضد حملات به رئال مادرید ضربه بزنند.

با این حال کومان از سه مدافعان مرکزی استفاده خواهد کرد که می‌تواند به لنگلت، پیکه و مینگوئیزا اشاره کرد و حتی ممکن است از پیکه و لنگلت استفاده کند و دی‌یونگ به آن‌ها در کارهای دفاعی کمک کند.

در این صورت سرمربی بارسلونا مجبور است تا از یک مهاجم کمتر استفاده کند که شانس حضور یکی از میان گریزمن و دمبله را کمتر می‌کند.

اما سوال این‌جاست که چه کسی در کنار مسی در خط حمله قرار گرفت و چه کسی روی نیمکت خواهد نشست؟ عثمان دمبله به شدت روی فرم است اما تا کنون در ال‌کلاسیکو گل نزده است. گریزمان اما هر چند که تا کنون با پیراهن بارسا مقابل رئال گل نزده اما در مجموع 28 بازی 8 بار به رئال گل زده و تجربه بیشتری برای این بازی دارد. باید دید که کادر فنی بارسا تا پایان امروز چه تصمیمی در این مورد می‌گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала