Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سوئدی یوونتوس در رادار منچستریونایتد + عکس

© REUTERS / ALBERT GEAنادي يوفنتوس الإيطالي
نادي يوفنتوس الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
منچستریونایتد به جذب دژان کولوسفسکی ستاره سوئدی یوونتوس علاقه‌مند است و در تابستان برای جذب او اقدام خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دژان کولوسفسکی ستاره سوئدی یوونتوس، اولین فصل حضور خود را در این تیم سپری می‌کند و موفق شده در این فصل 5 گل و چهار پاس گل در همه رقابت‌ها به ثبت رسانده است.

Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2020
یونایتد به دنبال معاوضه پوگبا با ستاره یوونتوس

درخشش این بازیکن جوان و 20 ساله سبب شده تا تیم‌های بزرگ او به علاقه‌مند شوند و منچستریونایتد یکی از باشگاه‌هایی است که شدیداً به دنبال این مهاجم سوئدی است.

سان ادعا کرده که منچستر یونایتد قبل از اینکه کولوسفسکی انتقال 30 میلیون پوندی خود را از آتالانتا به یوونتوس در جنوری 2020 انجام دهد، شرایط او را پیگیری می کرد اما موفق به جذب او نشد و این بازیکن راهی تورین شد.

این باشگاه حالا بار دیگر به این مهاجم جوان علاقه نشان داده و سولسشر امیدوار است که مدیران این باشگاه این‌بار موفق به جذب او شوند.

ارزش این بازیکن جوان توسط ترانسفر مارکیت 67 میلیون یورو برآورد شده و این احتمال وجود دارد که یونایتد در ازای 50 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرد.

کالچیو مرکاتو اما مدعی‌ست که یوونتوس تمایلی به فروش ستاره جوان خود ندارد و نمی‌خواهد این بازیکن را به راحتی از دست دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала