ویدیوی رهگیری هواپیمای شناسایی امریکا از سوی جنگنده میگ روسی

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر ویدیوی رهگیری هواپیمای شناسایی امریکا از سوی جنگنده میگ روسی
ویدیوی رهگیری هواپیمای شناسایی امریکا از سوی جنگنده میگ روسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از رهگیری یک هواپیمای شناسایی «آرسی-135» امریکا بر فراز اقیانوس آرام از سوی جنگنده «میگ-31» و جلوگیری از نقض حریم هوایی خود خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز (شنبه) اعلام کرد، که یک فروند جنگده «میگ-31» این کشور برای رهگیری یک هواپیمای شناسایی بوئینگ «آرسی-135» امریکا بر فراز اقیانوس آرام بلند شد.

​در همین حال، مرکز کنترل دفاع ملی روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: برای شناسایی هدف هوایی و جلوگیری از نقض مرزهای روسیه، یک جنگنده میگ-31 متعلق به نیروهای پدافند هوایی منطقه نظامی شرقی به هوا برخاست. خدمه جنگنده روسی هدف هوایی را یک هواپیمای شناسایی راهبردی آرسی-135 متعلق به نیروی هوایی امریکا شناسایی و آن را بر فراز اقیانوس آرام همراهی کردند.

بر پایه این بیانیه پس از همراهی هواپیمای متجاوز امریکایی در مرز شرق دور، جنگنده روسی به پایگاه خود بازگشت.

مرکز کنترل دفاع ملی روسیه افزوده است: پرواز جنگنده روسی کاملاً منطبق با قوانین بین‌المللی در استفاده از حریم هوایی انجام شد.

یادآوری می کنیم، که هواپیماهای ناتو در پایان سال گذشته فعالیت‌های شناسایی خود را نزدیک مرز روسیه تشدید کردند. مسکو هشدار داده که چنین پروازهای منظمی از سوی هواپیماهای جنگی امریکا و ناتو خطر تشدید تصادفی شرایط را ایجاد می‌کند.

فعالیت در فضای هوایی نزدیک مرزهای روسیه به طور مداوم در حال افزایش است. بنابراین، در سال 2020، متخصصان سربازان فنی رادیویی 40 درصد بیشتر از یک سال قبل هواپیماهای شناسایی خارجی کشف کردند. در کل ، سال گذشته رادارهای روسیه بیش از دو میلیون شی هوایی را کشف و اسکورت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала