Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی کین برای جدایی از تاتنهام

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام، خودش را آماده جدایی از این تیم می‌سازد و تصمیم دارد فصل جدید را در تیم جدید آغاز کند.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام، در این فصل لیگ برتر انگلیس، با 19 گل‌زده در رتبه نخست جدول گلزنان این لیگ قرار دارد، اما تیم او برای قهرمانی هیچ شانسی ندارد.

Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
رکورد جدید کین در لیگ برتر؛ ستاره تاتنهام هفتمین گل‌زن تاریخ لیگ

با توجه به همین موضوع به نظر می‌رسد مدیران این تیم کار سختی برای نگه داشتن ستاره تیم خود در تابستان امسال خواهند داشت زیرا او به دنبال کسب عناوین قهرمانی است.

کین که گفته در پایان فصل و حتی پس از پایان یورو در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد، مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار دارد و بسیاری از کارشناسان نیز معتقد اند که این بازیکن برای رسیدن به جام قهرمانی باید این تیم را ترک کند.

براساس گزارش The Athletic، ستاره تاتنهام به این باور رسیده که در تاتنهام به جایگاهی نخواهد رسید و به همین دلیل قصد دارد از این تیم در تابستان جدا شود.

مهاجم گُلزن اسپرز به مدیران این تیم اعلام کرده که در صورت عدم صعود به رقابت‎‌های لیگ قهرمانان اروپا، قطعاً این تیم را ترک خواهد کرد و آن‌ها باید با این موضوع کنار بیایند.

مدیران تاتنهام اما امیدوار اند با قهرمانی در جام اتحادیه که فینال آن بزودی میان این تیم و منچسترسیتی برگزار خواهد شد، اعتماد ستاره نخست تیم شان را جلب کنند و مانع جدایی او شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала