Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال بازگشت سوارز به لیورپول به دلیل رابطه سرد با سیمئونه

© REUTERS / Juan MedinaФутболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия
Футболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
لوئیز سوارز با وجود این فصل بسیار درخشانی در اتلتیکومادرید داشته است، اما رابطه او با دیگو سیمئونه چندان خوب نیست و این می‌تواند به بازگشت او به لیورپول بی‌انجامد.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیز سوارز تابستان گذشته و پس از کش‌وقوس‌های فراوان، بارسلونا را به مقصد اتلتیکومادرید ترک کرد و در نخستین فصل حضور خود در این باشگاه درخشش بسیار خوبی داشته است.

اتلتیکومادرید با گُل‌های این مهاجم اروگوئه‌ای، در رقابت‌های لالیگا صدرنشین است و شانس بالایی برای قهرمانی دارد، اما رابطه این بازیکن با دیگو سیمئونه چندان خوب نیست و این می‌تواند سبب جدایی این مهاجم کهنه‌کار شود.

براساس گزارش Todofichajes، سوارز از شیوه کاری سیمئونه راضی نیست و دلیل آن فشار بیش از حد فزیکی و تمرینات بسیار فشرده عنوان شده است.

حالا و با توجه به بند قراردادی که در قرارداد سوارز جا دارد و به او در پایان فصل اجازه می‌دهد به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه دیگری بپیوندد، این احتمال وجود دارد که او با لیورپول و اینترمیامی وارد گفت‌وگو شود و مادرید را ترک کند.

سوارز در حالی به جدایی از این تیم تمایل نشان داده که او اخیراً به دلیل خستگی بیش‌ از حد، مصدوم شد و مجبور است سه هفته را دور از میادین سپری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала