Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب احتمالی بارسا – رئال، با توجه بازیکنان دعوت شده

© AP Photo / Emilio MorenattiEl capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico'
El capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico' - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
سرمربیان رئال مادرید و بارسلونا، روز گذشته فهرست بازیکنان دعوت شده برای ال‌کلاسیکو را منتشر کردند و حالا برخی از کارشناسان با توجه به همین فهرست، ترکیب احتمالی این دو تیم را پیش‌بینی کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، امشب در چارچوب مهمترین بازی رقابت های فوتبال اروپا، بارسلونا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میهمان رئال مادرید خواهد بود. این دیدار می تواند مسیر قهرمان لالیگا در این فصل را مشخص کند و به رقابت حساس بارسا، رئال و اتلتیکومادرید هیجان بخشد.

 Матч Реал Мадрид - Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
فهرست رئال برای ال‌کلاسیکو؛ هازارد باز هم نیست

سرمربیان دو تیم، روز گذشته فهرست بازیکنان دعوت شده برای ال‌کلاسیکو را منتشر کردند و حالا برخی از کارشناسان با توجه به همین فهرست، ترکیب احتمالی این دو تیم را پیش‌بینی کرده اند.

اکثر نشریه‌های معتبر اروپایی، ترکیب زیر را برای دو تیم پیش‌بینی کرده و معتقد اند که پیکه برای کاتالان‌ها بازی نخواهد کرد و وینیسیوس با توجه به درخشش در برابر لیورپول، در این دیدار فیکس خواهد بود.

رئال مادرید: کورتوا، لوکاس واسکز، ناچو، میلیتائو، مندی، کاسمیرو، کروس، مودریچ آسنسیو، بنزما و وینیسیوس.

بارسلونا: تراشتگن، لنگلت، دست، مینگوئزا و جوردی آلبا، دی‌یونگ، پدری، بوسکتس، گریزمان ، مسی و دمبله.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала