Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه بازیکن تأثیرگذار بارسا در ال‌کلاسیکو از دید اینیستا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training
آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
در آستانه دیدار بارسلونا و رئال مادرید، آندرس اینیستا از سه ستاره تأثیرگذار بلوگرانا در این دیدار نامبرد.

به گزارش اسپوتنیک، بار دیگر نوبت به یکی از ال‌کلاسیکوهای فصل فوتبال اسپانیا رسید جایی که دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در شرایطی متفاوت به مصاف هم خواهند رفت.

Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona's Andres Iniesta celebrates by lifting the trophy after the match as the King of Spain Felipe VI applauds - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2020
قلب اینیستا برای بارسا می‌تپد؛ تماشای ال‌کلاسیکو در جاپان + عکس

 بارسلونا و رئال مادرید در بازی رفت در ورزشگاه نیوکمپ با یکدیگر دیدار کردند که آبی اناری‌ها 3-1 شکست خوردند. فدریکو والورده، سرخیو راموس و لوکا مودریچ گلزنان لوس بلانکوس بودند و آنسو فاتی تک گل بارسلونا را به ثمر رساند.

بارسا در دیدار امشب به دنبال انتقام است و قطعا هم برای قهرمانی و هم تصفیه حساب پا به میدان خواهد گذاشت.

در آستانه این دیدار حساس، آندرس اینیستا از سه ستاره تأثیرگذار بلوگرانا نامبرد و مدعی شد که این بازیکنان برای بارسا بسیار تأثیرگذار خواهند بود.

او در ویدیویی گفت:" این شنبه ال‌کلاسیکو برگزار می شود و برای من سه نام وجود دارند که فکر می کنم حضورشان کلیدی خواهد بود. ابتدا سرخیو بوسکتس که فکر می‌کنم حضور او در میانه میدان ضروری است. سپس جوردی که مطمئنا تاثیر زیادی خواهد داشت. او در نهایت تاثیر کننده ظاهر می شود، همانند طول فصل. در نهایت لئو مسی که در کل فصل تعیین کننده بوده است و من اطمینان دارم در این بازی هم تعیین کننده خواهد بود".

اینیستا در حالی از این سه بازیکن به عنوان بازیکنان تأثیرگذار نامبرده است، که زمانی خودش یکی از مهره‌های مهم بارسا بود و تأثیر به سزایی در پیروزی‌های بلوگرانا برابر حریف سنتی داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала