آشکار شدن راستینگی وحشتناک درباره راکت های امریکایی 

© Photo / U.S. Air Force / Senior Airman Ashley Bosterآشکار شدن راستینگی وحشتناک درباره راکت های امریکایی 
آشکار شدن راستینگی وحشتناک درباره راکت های امریکایی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
عضو شوید
ایالات متحده به زودی با وضعیتی روبرو خواهد شد، که نیم قرن دیگر نیروهای نظامی این کشور با راکت های بالستیک قاره پیمای قدیمی (ICBM) مسلح باشند.
روش امریکا برای از بین بردن راکت های کروز روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
روش امریکا برای از بین بردن راکت های کروز روسیه 

به گزارش اسپوتنیک، پیتر هوسی یک کارشناس نظامی در مقاله ای در روزنامه نشنل انترست، با انتقاد از پشتیبانان برنامه افزایش عمر مفید راکت های Minuteman III می نویسد، که امریکا نیاز به اجرای پروژه ایجاد راکت های بازدارنده استراتژیک هسته ای جدید (GBSD) دارد.

به گفته وی، راکت های Minuteman III پیش از این در اواخر دهه 90 و اوایل سال 2000 دو بار ارتقا یافته اند تا عمر مفید آنها را تا سال 2030 افزایش دهند.
این کارشناس گفت: "متأسفانه دیگر نمی توان زندگی Minuteman III را افزایش داد".
کل سیستم راکت های بالستیک بین قاره ای باید بهبود یابد: زیرساخت، فرماندهی و کنترل و پایگاه صنعتی.

به گفته هوسی، برنامه "ارزانتر" Minuteman III راکت های بالستیک بین قاره ای برای افزایش هزینه این اجزای حیاتی حساب نمی شود.
جنرال جان هایتن معاون ستاد مشترک نیروهای مسلح امریکا توضیح داد، که راکت های شصت ساله قدیمی طی ده سال دیگر از هم می پاشد. این ایده توسط رئیس فرماندهی استراتژیک ایالات متحده، دریادار چارلز ریچارد کاملاً به اشتراک گذاشته شده است. در این مقاله آمده است: هر دوی آنها تأكید كردند، كه اگر ارتش امریكا مدرن نشود، سیستم كنونی راکت های بالستیک بین قاره ای به معنای واقعی زنگ می زند.
نویسنده خلاصه می کند: "برنامه گسترش طول عمر راکت Minuteman III قادر به تأمین توانایی بازدارندگی مورد نیاز فرماندهی استراتژیک نیست. این امر با نیم قرن فناوری منسوخ شده از امریكا روبرو خواهد شد كه بسیاری از مشكلات فنی، مالی و مادی را برای كشور به همراه خواهد آورد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала