آغاز بکار گیری زیردریایی هسته ای از سوی کوریای شمالی

© REUTERS / KCNAآغاز بکار گیری زیردریایی هسته ای از سوی کوریای شمالی
آغاز بکار گیری زیردریایی هسته ای از سوی کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
عضو شوید
رسانه ها از ساخت یک زیردریایی هسته ای جدید از سوی کوریای شمالی خبر می دهند. 
رهبر کوریای شمالی: بدترین شرایط  را می‌گذرانیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
رهبر کوریای شمالی: بدترین شرایط را می‌گذرانیم

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رنهاپ، به گفته سرویس های اطلاعاتی کوریای جنوبی و امریکا، کوریای شمالی آماده ای جا به جایی زیردریایی هسته ای 3000 تنی خود در آینده نزدیک است.
در هشتمین کنگره حزب کارگران کوریای شمالی، کیم جونگ اون گفت، که این کشور در حال حاضر توسعه یک زیردریایی هسته ای جدید را به پایان رسانده است و به توسعه و بهبود سلاح های هسته ای خود ادامه خواهد داد.
منابع آژانس خبری رنهاپ گفتند: "هر دو آژانس اطلاعاتی کوریای جنوبی و ایالات متحده بر این باورند، که کوریای شمالی پیش از این زیردریایی 3000 تنی را که در جولای 2019 رونمایی شده است، تکمیل کرده است".
به گفته این آژانس، کوریای شمالی تنها منتظر زمان مناسب برای ارائه زیردریایی با بیشترین تأثیر است. این زیردریایی توانایی حمل سه راکت بالستیک پرتاب شده زیردریایی (SLBM) مانند Pukkykson-3 را دارا خواهد بود.
یادآوری می کنیم، که در پایان ماه مارچ، پورتال امریکایی 38 North گزارش داد، که تحرکاتی در کوریای شمالی در کشتی سازی سیمپو شمال مشاهده شده است، که ممکن است نشان دهنده این باشد که زیردریایی جدید کوریای شمالی در آینده نزدیک تکمیل و به خدمت گرفته می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала