Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند سریع‌ترین بازیکن فصل جاری بوندس‌لیگا

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
عضو شوید
طبق اعلام منابع، ‌ارلینگ هالند مهاجم بورسیا دورتموند روز گذشته رکورد سرعت بوندسلیگای امسال را شکست.

به گزارش اسپوتنیک، تیم دورتموند در چهارچوب رقابت‌های بوندسلیگا روز گذشته به مصاف اشتوتگارت رفت و توانست این تیم را ۳-۲ شکست دهد. ارلینگ هالند، سوپراستار تیم دورتموند در این دیدار گلی به ثمر نرساند اما باز هم به تیتر چند رسانه تبدیل شد.

سایت اسپورت بایبل نوشته هالند ۲۰ ساله در یک صحنه توانسته با ثبت رکورد سرعت ۲۲ مایل بر ساعت (۳۶.۰۴کیلومتر) رکورد سرعت در بوندسلیگای امسال را بشکند. این مسئله را چند حساب توییتری هم منتشر کرده‌اند و باعث بروز واکنش‌ها شده‌اند.
یکی از هواداران نوشته: دیوانه‌وار است که هالند رکورد سرعت در بوندس‌لیگا را شکسته. او بازیکنی خاص است. هوادار دیگری نوشته: هالند امروز سرعت ۳۶ کیلومتر بر ساعت داشت. این بازیکن در یک آزمایشگاه ساخته شده. شرط می‌بندم. هواداران دیگری هم با انتشار نظرات خود در این بحث شرکت کردند.

هالند البته در این دیدار تنها این رکورد را ثبت نکرد و پاس گل سوم تیمش را ارسال کرد تا در دقیقه ۸۰ دورتموندی ها گل برتری را به ثمر برسانند و پیروز شوند.

گفتنی است دورتموند با این برد با کسب ۴۶ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت. این تیم ۷ امتیاز با فرانکفورت رده چهارمی اختلاف دارد و احتمالا سهمیه لیگ قهرمانان نخواهد گفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала