Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا در قلب هوادارن یوونتوس و در متن تاکتیک‌های پیرلو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
عضو شوید
دیبالا هم در قلب هواداران یوونتوس و هم در متن تاکتیک‌های پیرلو جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

به گزارش اسپونتیک، آندره آ پیرلو سرمربی تیم یوونتوس امیدوار است که در فصل آینده نیز بتواند از حضور پائولو دیبالا در ترکیب بیانکونری استفاده کند و البته شاهد درخشش دوباره ستاره آرجنتینی تیمش باشد.

دیبالا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
ورزش
تیره و تار شدن رابطه یووه و دیبالا؛ جدایی پائولو نزدیک‌تر از همیشه

پیرلو اعتقاد دارد که در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت درباره آینده نظر داد ولی امیدوار است که دیبالا حضورش در یوونتوس را ادامه دهد و به توافق مناسبی با سران یووه دست پیدا کند.

سرمربی فعلی یوونتوس در رابطه با حضور دیبالا در این تیم گفته است:«پیش از این هم بارها اشاره کرده‌ام که دیبالا بازیکن مهمی برای تیم محسوب می‌شود و حضور او در جمع بازیکنان بسیار تأثیرگذار است. با تداوم حضور او، رونالدو و موراتا اتفاقات خوبی خواهد افتاد و خط حمله یوونتوس شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.»
سرمربی بانوی پیر ادامه داد:«واقعاً دیبالا بازیکنی است که در زمین بازی تفاوت‌ها را رقم می‌زند. هنوز یک سال از مدت قرارداد او باقی مانده است و من هم امیدوارم که او در جمع ما باقی بماند و فکر می‌کنم که هواداران هم خواستار ماندن او هستند. مصدومیت به او آسیب‌های زیادی زد ولی می‌توانیم امیدوار باشیم که پائولو به روزهای خوبی که داشته بازگردد.»

گفتنی است که دیبالا آخرین ماه‌های حضورش در یوونتوس را بر اساس قراردادش طی می‌کند و ماندن او در تورین کاملاً به شرایط تمدید قراردادش بستگی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала