مالتا 200 یورو به سیاحین هدیه می کند

CC0 / Pixabay / مالتا
مالتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
عضو شوید
مقامات مالتا قصد دارند در فصل تابستان سال جاری تا 200 یورو به سیاحین خارجی که حداقل سه روز را در این کشور سپری کنند، بپردازد.

به گزارش اسپوتنیک، روز جمعه ، كلایتون بارتولو ، وزیر امور سیاحت این كشور طرح را ارائه كرد كه طبق آن بیشتر محدودیت های ویروس كرونا در مالتا تا اول جون برداشته می شود و سیاحت كه برای تابستان هوتل را ریزرف میكنند، پاداش دریافت می كنند.

روسیه یک هوتل برای گردشگران فضایی در مدار زمین می‌سازد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2020
روسیه یک هوتل برای گردشگران فضایی در مدار زمین می‌سازد

بنابراین، مهمانان که در یک هوتل پنج ستاره اتاق ایزرف کرده اند، هر کدام 200 یورو، در یک هوتل چهار ستاره - 150 یورو و برای ریزرف هوتل سه ستاره - 100 یورو دریافت می کنند. اگر بازدیدکننده ملکی را در جزیره Gozo ، سه کیلومتری شمال مالتا، به عنوان محل اقامت خود انتخاب کند، پرداخت 10% افزایش می یابد.

وزیر توضیح داد: "این طرح به منظور اطمینان از اینکه هوتل های مالتا با از سرگیری سیاحین بین المللی در موقعیت رقابتی هستند، اطمینان حاصل می کند."

مشخص شده است که بخش سیاحت به طور مستقیم و غیرمستقیم 27% اقتصاد کشور جزیره را تولید می کند و به دلیل همه گیری، صنعت در واقع به بن بست رسیده است. اگر در سال 2019 بیش از 2.7 میلیون نفر از مالتا بازدید کرده بودند، ولی در سال 2020 این رقم بیش از 80 درصد کاهش یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала