Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف بایرن از جذب ستاره لیورپول؛ هالندی هر روز مشتریانش را از دست می‌دهد

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ از جذب جورجینیو واینالدوم منصرف شده و نمی‌خواهد این بازیکن را در تابستان به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد جورجینیو واینالدوم در پایان فصل با لیورپول به پایان می‌رسد و این بازیکن تصمیم ندارد قرارداد خودش را با این باشگاه تمدید کند.

Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
رختکن بارسا مخالف واینالدوم

با توجه به آزاد بودن هافبک هالندی در تابستان باشگاه‌های زیادی به جذب او علاقه نشان داده بودند که می‌توان به بارسلونا، پاریسن‌جرمن، بایرن مونیخ، اینترمیلان و آث میلان اشاره کرد.

اخیراً بارسلونا با توجه به درخشش موریبا، از جذب این بازیکن منصرف شد و امروز رسانه‌های آلمانی اعلام کردند که بایرن مونیخ نیز دیگر علاقۀ به جذب هافبک هالندی سرخ‌ها ندارد.

براساس گزارش رسانه‌های آلمانی، مدیر برنامه‌های واینالدوم در سفری که به مونیخ داشته، در مورد موکلش با سران باشگاه بایرن مونیخ صحبت کرده اما درخواست‌های مالی جورجینیو از سوی باشگاه آلمانی رد شده است.

از سویی هم باشگاه بایرن مونیخ به فکر جذب لوریان نویهاوس 24 ساله از گلادباخ است و به همین دلیل از جذب هافبک 30 ساله سرخ‌ها منصرف شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала