Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بتیس 1 -  اتلتیکومادرید 1، همه چیز به سود رئال و بارسا

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر اتلتیکو مادرید
اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
اتلتیکو مادرید با تساوی مقابل رئال بتیس به صدر جدول لالیگا بازگشت

به گزارش اسپوتنیک، از چهارچوب هفته سی‌ام لالیگا، دو تیم رئال بتیس و اتلتیکومادرید از ساعت 23:30 یک شنبه شب به مصاف هم رفتند.

Soccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
ورزش
چلسی 2 – اتلتیکو 0؛ آبی‌های لندن توقف ناپذیر تر از همیشه

این دیدار برای اتلتیکومادرید بسیار حائز اهمیت بود، زیرا آن‌ها برای افزایش فاصله خود با رئال مادرید و بارسلونا، نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی داشتند.

در حالی که شاگردان دیگو سیمئونه با گل کاراسکو در دقیقه ۵ از حریف پیش افتاده بودند، کریستین تیو در همان نیمه اول کار را برای تیم میزبان به تساوی کشاند. در نیمه دوم نیز توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه یک - یک به پایان رسید.

اتلتیکو مادرید با توقف در این دیدار، 67 امتیازی شد و با وجود بازگشت به صدر جدول، فرصت افزایش فاصله خود با رقیب همشهری که با پیروزی در ال‌کلاسیکو 66 امتیازی شده است را از دست داد. رئال بتیس نیز با 47 امتیاز به رده ششم صعود کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала