Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند مشتریان «هالند» را ناامید کرد

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
مدیر ورزشی باشگاه بوروسیا دورتموند از ماندن این بازیکن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، عملکرد هالند در این فصل برای بورسیا دورتموند ستاره 20 ساله را به یکی از پرهواخواه‌ترین استعدادهای فوتبالی قاره اروپا بدل کرده است.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
ورزش
هالند سریع‌ترین بازیکن فصل جاری بوندس‌لیگا

ارلینگ هالند باتوجه به درخششی که در بوروسیا دورتموند داشته مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفته است. تقریبا همه تیم های مدعی و بزرگ فوتبال اروپا دوست دارند که این بازیکن نروژی را جذب کنند اما دورتموند فعلا قصد فروش او را ندارد.

مایکل زورک، مدیر ورزشی دورتموند گفت:«هفته قبل مذاکراتی درباره هالند صورت گرفت. من دوست دارم که براساس قراردادی که این بازیکن دارد صحبت کنم. ما برنامه روشنی برای فصل بعد داریم و هالند حداقل یک فصل دیگر در دورتموند باقی خواهد ماند.»

باشگاه بوروسیا دورتموند رقم فسخ قرارداد هالند را 75 میلیون یورو قرار داده است. البته این رقم در صورتی خواهد بود که در تابستان 2022 از تیم جدا شود در غیر این صورت باشگاه آلمانی اجازه نخواهد داد که این فوق ستاره با چنین رقمی پایینی تیم را ترک کند.

پیش از این رسانه های آلمانی نوشتند که دورتموند برای فروش هالند در تابستان سال جاری به رقمی کمتر از 180 میلیون یورو راضی نخواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала