مدیر نورمحمدوف مصارف هوتل های حبیب را فاش کرد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر حبیب نورمحمدوف
حبیب نورمحمدوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
علی عبدالعزیز، مدیر مسابقات سبک مختلط روسی MMA) ) حبیب نورمحمدوف، در مورد بازدیدهای این ورزشکار از هوتل های ایالات متحده حین بازدید از مسابقات صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالعزیز ادعا می کند که نورمحمدوف با یک رشته خاص متمایز است. وی گفت: "او پول زیادی بدست آورده است، اما وقتی او در مسابقات Bellator یا Ultimate Fighting Championship (UFC)  شرکت می کند، این پسر با هزینه 50 دالر شب در هوتل ها اقامت می کند. او امنیت را کنار می گذارد. "

حسین‌بخش صفری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
حریف «حسین‌بخش صفری» در سازمان (ایگل) حبیب نورمحمدوف مشخص شد

نورمحمدوف به هم تیمی ها و بستگان MMA کمک می کند. به ویژه ، وی دومین ابوبکر نورمحمدوف در مسابقات UFC 260 بود. پسر کاکا قهرمان سابق اولین پیروزی خود را زیر نظر UFC بدست آورد. یکی دیگر از بستگان این مبارز، عثمان نورمحمدوف نیز با حمایت حبیب نورمحمدوف از کرنر قهرمان مسابقات Bellator شد.

نورمحمدوف قهرمان سبک وزن UFC سابق است. با توجه به 29 پیروزی وی در 29 مبارزه. او سه بار با غلبه بر کانر مک گرگور، داستین پوآیر و جاستین گیج از عنوان UFC خود دفاع کرد. در خزان سال 2020، او فعالیت خود را در MMA خاتمه داد.

قابل ذکر است که چندی قبل نورمحمدوف گفته بود که تنها انگیزهٔ باقی‌مانده پول بوده است که او چندان بدان نیاز ندارد.

او اعلام کرد که تمرین و آمادگی برای هر مسابقه تاثیر منفی روی صحت مادر وی گذاشته و بر خودش نیز اثر می‌کرده است.

روز جمعه 19 مارچ دانا وایت حضور نورمحمدوف در دنیای ورزشی را پایان‌یافته اعلام کرد. مایکل چندلر و چارلز اولیویرا حالا بر سر جایگاه او در قهرمانی یو اف سی رقابت می‌کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала