Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوج تنش در رختکن یووه؛ درگیری رونالدو با دو هم‌تیمی

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریستیانو رونالدو - رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا
کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
گاتزتا دلو اسپورت مدعی‌ست که کریستیانو رونالدو به جورجیو کیه‌لینی و ووچیک شزنی درگیر شده و از حضور در این باشگاه کاملاً خسته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی یوونتوس، پس از پیروزی 1-3  این تیم برابر جنوا به نظر می‌رسید که شدیداً ناراحت است چرا که بازی خوبی نداشت و موفق به گلزنی نشد و یک بار هم توپ را به تیرک زد. او پیراهن یوونتوس را پس از سوت پایان بازی از تنش بیرون کرد و آن را روی زمین پرتاب کرد.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
رونالدو در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان از یوونتوس جدا می‌شود

این حرکت رونالدو انتقادات بسیار زیادی را به همراه داشت و برخی‌ها مدعی شدند که این بازیکن از حضور در این باشگاه خسته شده و می‌خواهد در پایان فصل جدا شود.

حالا رسانه‌های ایتالیایی از وجود تنش در رختکن یووه خبر می‌دهند و مدعی اند که فوق ستاره پرتگالی حتی با هم‌تیمی‌هایش درگیری نیز داشته است.

گاتزتا دلو اسپورت مدعی‌ست که کریستیانو رونالدو به جورجیو کیه‌لینی و ووچیک شزنی درگیر شده و شدیداً خودش را در این تیم تنها حس می‌کند.

گفته می‌شود که رونالدو تنها با کارلو پینسوگیو، دروازه بان سوم بیانکونری رابطه خوب دارد و با سایر بازیکنان زیادی صمیمی نیست.

باشگاه یوونتوس تا حالا در این مورد واکنشی نداشته اما به نظر می‌رسد که زمان حضور رونالدو در تورین به پایان رسیده و احتمال بسیار زیاد او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала