Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به فکر تمدید قرارداد دو ستاره آینده‌دار

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
بارسلونا تصمیم دارد به دلیل درخشش ایله موریبا و اسکار مینگوئزا، قراردادهای این بازیکنان را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در فصل جاری مشکلات زیادی داشته و نتایج خوبی کسب نکرده است. این تیم سوپر جام را از دست داد، از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و قهرمانی در رقابت‌های لالیگا نیز از دست شان خارج شده است.

سيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
بسته پیشنهادی بارسا برای آگوئرو مشخص شد

بلوگرانا اما با وجود ناکامی در کسب جام، در زمینه رشد بازیکنان موفق بوده زیرا این تیم در فصل جاری به جوانان فرصت داده و بازیکنان اکادمی و تیم B، توانسته اند با حضور در ترکیب ثابت خودی نشان دهند و بدرخشند.

در این میان ایله موریبا و اسکار مینگوئزا دو ستاره جوان بارسا اند که در خط میانی و خط دفاع بسیار خوب درخشیدند و از تیم B، به تیم اصلی ارتقأ کردند.

باشگاه نیز با توجه به درخشش این بازیکنان تصمیم دارد قراردادهای شان را تمدید کند و برای چند فصل دیگر نیز آن‌ها را حفظ کند.

قرارداد اسکار تا پایان فصل اعتبار دارد اما در آن بندی وجود دارد که به باشگاه اجازه می‌دهد که قرارداد را تا دو سال دیگر تمدید کند.

مدیران این تیم قصد دارند به مدیر برنامه‌های مینگوئیزا اطلاع دهند که قرارداد او را تمدید خواهند کرد و او در تیم اصلی باقی خواهد ماند.

از سویی هم موریبا تا پایان سال 2022 با کاتالان‌ها قرارداد دارد و مدیران باشگاه به دلیل این که این ستاره جوان را از دست ندهند، قراردادش را تمدید می‌کنند.

هر دو بازیکن با توجه به اعتماد کومان، به ماندن در بارسلونا خوشبین اند و به نظر می‌رسد که روند تمدید قرارداد شان زیاد دشوار نباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала