Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بسته پیشنهادی بارسا برای آگوئرو مشخص شد

© REUTERS / PHIL NOBLEسيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي
سيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا تصمیم دارد پیشنهاد دو ساله و دستمزد 10 میلیون یورو به سرخیو آگوئرو ارائه دهد و این بازیکن را به صورت آزاد جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل باشگاه منچسترسیتی جدایی سرخیو آگوئرو را در پایان فصل تایید کرد و مدعی‌ شد که دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و این بازیکن آرجانتینی در پایان فصل به صورت آزاد جدا خواهد شد.

Soccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
ورزش
از هالند تا آگوئرو؛ نگاهی به همه گزینه های چلسی در تابستان

پس از انتشار این خبر باشگاه‌های زیادی به این بازیکن 32 علاقه نشان دادند اما نزدیکان آگوئرو از علاقه او به بارسلونا خبر دادند و مدعی شدند که او دوست دارد درعرصه باشگاهی نیز در کنار مسی بازی کند.

باشگاه بارسلونا نیز برای این که بتواند قناعت مسی را برای تمدید قرارداد حاصل کند، علاقه مند به جذب این بازیکن است و گزارش‌هایی وجود دارد که این باشگاه بزودی پیشنهاد خود را به این بازیکن ارائه خواهد کرد.

براساس گزارش اسپورت، بارسا قصد دارد پیشنهاد دو ساله به ارزش ده میلیون یورو به آگوئرو ارائه کند و به کمک مسی، این بازیکن را به پیوستن به این باشگاه ترغیب کند.

این در حالی‌ست که یوونتوس نیز تصمیم دارد چنین پیشنهادی به بهترین گُلزن تاریخ سیتی ارائه دهد و امیدوار است بازی در کنار رونالدو، این مهاجم را به سوی تورین بکشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала