Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید ویژۀ نیمار از امباپه؛ او پسر طلایی پی‌اس‌جی است!

© AFP 2023 / Matthew ChildsИгрок клуба "Пари Сен-Жермен" Килиан Мбаппе
Игрок клуба Пари Сен-Жермен Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن بار دیگر زبان به تمجید از هم تیمی فرانسوی خود، کیلیان امباپه، گشود.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار ستاره برازیلی به تمجید از کیلیان امباپه هم تیمی فرانسوی‌اش در پاری‌سن‌جرمن پرداخت و اذعان کرد که امباپه کمک شایانی به او وفق پیدا کردن با شرایط زندگی در شهر پاریس کرده است.

Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
پیام تبریک نیمار و امباپه به مناسبت ماه مبارک رمضان +  ویدیو
نیمار در مورد هم‌تیمی خود اظهار کرد:«امباپه مطالب زیادی در راه فرانسوی بودن به من آموخت. امباپه ذهنیت فرانسوی را برای من توضیح داد. کیلیان یک انسان متمرکز، با ادب، مهربان و خوشحال است. بخش عمده‌ای از سازگاری خود را مدیون او هستم و بنابراین خوشحالم که اینجا حضور دارد
نیمار در ادامه گفت:«امباپه مرد بسیار خوبی است و به همین دلیل ما با هم دوستان خوبی هستیم. من شانس دیدن او را در تمرینات داشتم، سرعت بالایش را مشاهده کردم و متوجه شدم که او واقعا باهوش هست و در همان لحظه به خودم گفتم که او پسر طلایی پاری سن جرمن است.»
ستاره برزیلی در پایان افزود:«سرعت به تنهایی معنی ندارد. برای استفاده صحیح از آن باید هوشمند باشید و کیلیان نیز به همین شکل است. او نه تنها بسیار باهوش و سریع است، بلکه دارای یک مجموعه کامل و بزرگی از انواع دریبل‌زدن است.»

نیمار در سال 2017 با مبلغ رکورد شکن 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن جرمن پیوست، اما در چند فصل اخیر شایعات زیادی پیرامون این بازیکن در خصوص آینده‌اش به وجود آمده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала