Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راپینو بار دیگر بالای مسی و رونالدو صدا زد؛ با نژادپرستی مبارزه کنید

© AP Photo / Antonio CalanniТренер женской сборной по футболу Джилл Эллис и футболистка Меган Рапино на церемонии вручения наград ФИФА в Италии
Тренер женской сборной по футболу Джилл Эллис и футболистка Меган Рапино на церемонии вручения наград ФИФА в Италии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
مِگان راپینو، در گفت‌وگو با RMC، مدعی شد که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی‌ باید در مبارزه علیه نژادپرستی همکاری کنند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از قتل جورج فلوید سیاه پوست توسط پولیس ایالات متحده آمریکا، تظاهرات گسترده در این کشور و سایر کشورهای جهان شکل گرفت و همه خواهان ختم نژادپرستی شدند.

فوتبال زنان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2019
ورزش
مگان راپینو: ترامپ رییس جمهور من نیست

در این میان مِگان راپینو کاپیتان تیم ملی آمریکا، یکی از زنان پیشتاز بوده است که تلاش زیادی برای مبارزه علیه نژادپرستی انجام داده و از بازیکنان مطرح دنیای فوتبال نیز می‌خواهد تا علیه این پدیده شوم مبارزه کنند.

او که چند بار قبل از این نیز از رونالدو و مسی خواسته بود تا در این راه کار کنند، بار دیگر بالای این دو ستاره صدا زد خواهان همکاری آن‌ها شد.

راپینو به RMC در این مورد گفت:" فقط بازیکنان سیاه پوست نیستند که باید در مورد نژادپرستی صحبت کنند، نه تنها بازیکنان همجنسگرا که باید در مورد همجنسگرایی صحبت کنند، نه تنها زنانی که باید درباره نابرابری در حقوق صحبت کنند. همه ما مسئولیت داریم و  باید از صدای و جایگاه خودمان برای جلوگیری از تبعیض استفاده کنیم. فوتبال محبوب ترین ورزش در اروپا است؛ همه نگاه‌ها به بازیکنان است، ستاره‌هایی چون مسی و رونالدو در میان بهترین ورزشکاران هستند و باید در این مورد کاری انجام دهند".

رایپنو در حال از مسی و رونالدو در خواست همکاری کرده که ستاره‌هایی چون نیمار و امباپه در این مورد کارهای بزرگی انجام داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала