Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هرچه زودتر از شر رونالدو خلاص شوید، او مانع رشد یوونتوش است!

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Massimiliano Allegri, ex allenatore della Juventus
Massimiliano Allegri, ex allenatore della Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
سرمربی پیشین یوونتوس علیه فوق ستاره پرتگالی موضع تندی گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس در تازه‌ترین اظهار ات خود، موضوع تندی علیه کریستیانو رونالدو گرفت.

کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
ادعای نشریۀ ایتالیایی؛ رونالدو یوونتوس را در حد خودش نمی‌داند

این مربی سابق بانوی پیر تماس تلفونی با آنیلی، رئیس باشگاه تورینی برقرار کرد و نصیحتی جنجالی به این مسئول بیانکونری کرد. آلگری در این تماس تلفونی گفت:«از شر رونالدو خلاص شوید زیرا او جلوی پیشرفت کل تیم و باشگاه را می گیرد.»

رونالدو تا تابستان 2022 با یوونتوس قرارداد دارد اما شایعات زیادی در خصوص جدایی او از یووه در تابستان پیش رو مطرح می شود. باید دید ماسیمیلیانو الگری طی روزهای آینده چه واکنشی به این ادعای بزرگ و عجیب لا رپوبلیکا خواهد داشت.

یوونتوس پس از 9 قهرمانی پیاپی در لیگ ایتالیا در آستانه از دست دادن قهرمانی است. آنها در حال حاضر 62 امتیاز دارند و دوازده امتیاز تا اینتر صدرنشین فاصله دارند.

وق ستاره پرتگالی روزهای آرامی را در یوونتوس سپری نمی‌کند و دستمزد بالای این بازیکن باعث شده تا در صورت عدم گلزنی در یک بازی انتقادهای زیادی به او وارد شود. او در آخرین دیدار یوونتوس پیراهن خود را بر زمین کوبید تا نشان دهد فشارهای زیادی را تحمل می‌کند.

روز گذشته نیز نشریۀ ایتالیایی «گازتا» ادعا کرد که رونالدو احساس می‌کند یوونتوس در حد او نیست و حالا درخواست‌هایی برای تضمین موفقیت در فصل آینده از مدیران یووه داشته است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала