ویژگی های امنیتی هواپیمای پوتین از دیدگاه خلبان آن

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر اسرار هواپیمای پوتین از دیدگاه خلبان آن
اسرار هواپیمای پوتین از دیدگاه خلبان آن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
خلبان هواپیمای ریاست جمهوری روسیه ویژگی های امنیتی هواپیمای جدید شماره یک ایلوشین96-300 PU را برشمرد.

به گزارش اسپوتنیک، تورن جنرال ولادیمیر پوپوف، خلبان ولادیمیر پوتین معتقد است که شایستگی اصلی در ساخت هواپیمای ایمن ریاست جمهوری متعلق به طراحان داخلی است، یعنی دکتر علوم فنی و پروفسور گنریخ نووژیلوف که در خاستگاه اولین هواپیمای پهن پیکر ایستاد.

Президент России Владимир Путин на вертолете совершает облет района морских маневров Тихоокеанского флота, 2013 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2019
چگونگی فرود هواپیمای ولادیمیر پوتین در غبار غلیظ + ویدئو

در کانال یوتیوب ارتش روسیه، در این خصوص گفته می شود که هواپیمای رئیس جمهور به رادار، رادیو تخنیک- نوری الکترونیکی و کنترل تصویری مجهز است.

کارشناس توضیح داد: یعنی سیستم توزیع شده نیروها و ابزارهای هواپیما هنگام پرواز در هوا اکنون بسیار کامل تر از گذشته شده است.

علاوه بر این، وی خاطرنشان کرد که تمام تجهیزات در شرایط اضطراری تقویت می شوند و برخی از انواع تجهیزات چندین برابر شده است.

پاپوف گفت: این هواپیما چهار موتور دارد. حتی اگر دو موتور از کار بیفتد، می تواند صعود، فرود، مانور و پرواز کند.

وی تأکید کرد که هواپیمایی ریاست جمهوری می تواند حتی با یک موتور هواپیما تا 800 کیلومتر مسافت را طی کند و با آرامش به زمین بنشیند.

گفتنی است که برای چندین دهه ، هواپیمای داخلی IL-96 شاخص های قابلیت اطمینان بالایی را نشان داده است. تمام دنیا آن را به عنوان یکی از ایمن ترین هواپیماهای مسافربری می شناسند که در طی پرواز ها آن حتی یک بار دچار سانحه نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала