Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: کامبک برابر رئال را تضمین نمی‌توانم

© REUTERS / Jason CairnduffТренер ФК "Ливерпуль" Юрген Клопп в матче с ФК "Вест Хэм Юнайтед"
Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
سرمربی لیورپول قبل از مصاف با رئال مادرید مدعی شد که شرایط این تیم با گذشته متفاوت است و نمی‌تواند کامبک برابر کهکشانی‌ها را تضمین کند.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول یکی از تیم‌هایی است که در لیگ قهرمانان اروپا، کامبک‌های بزرگی را رقم زده و تیم خطرناکی از این لحاظ شناخته می‌شود.

Bernabeu Stadium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
حقایقی در مورد ورزشگاه «دی‌استفانو» که ادعای کلوپ را غلط ثابت می‌کند

این تیم در سال 2005 برابر میلان در حالی کامبک زد که در نیمه نخست و در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، 0-3 از حریف عقب افتاده بود و در نهایت با نتیجه 3-3 بازی خاتمه یافت و این تیم در ضربات پنالتی قهرمان شد.

سرخ‌ها در سال 2016 نیز برابر دورتموند کامبک زدند و در حالی که بازی را با نتیجه 0-3 باخته بود، در پایان بازی با نتیجه 3-4 پیروزی شدند و به نیمه نهایی صعود کردند.

این تیم همچنان در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2019 برابر بارسلونا با نتیجه 0-3 شکست خوردند اما در دیدار برگشت 0-4 پیروزی  و راهی فینال شد و در نهایت قهرمانی را به دست آوردند.

با توجه به همین کامبک‌ها هواداران این تیم امیدوار اند تیم شان فردا شب برابر رئال مادرید که در دیدار رفت با نتیجه 1-3 شکست خورده است، کامبک بزند و راهی دور بعدی رقابت‌ها شود.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اما چنین اعتقادی ندارد و با توجه به شرایط موجود کامبک برابر رئال را غیرقابل تضمین می‌داند.

او در پاسخ به سوالی درباره بازگشت و کامبک دیگری، گفت: "خواهیم دید. برخی از بازیکنان در آن بازی‌ها [در برابر دورتموند و بارسلونا] نقش داشتند. حال نمی‌توانیم کامبک را مسلم بدانیم. ما نباید تسلیم شویم و سپس اگر می توانیم بیشتر از مادرید موقعیت خلق کنیم، و این باید امکان پذیر باشد زیرا ما در بازی رفت بیش از حد موقعیت خلق نکردیم، خواهیم دید که فردا چه کاری می‌توانیم انجام دهیم".

کلوپ در حالی از کامبک برابر رئال ناامید به نظر می‌رسد که رئال مادرید در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و توانست در آغاز هفته بارسلونا را با نتیجه 1-2 شکست دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала