خرید اپلیکیشن 20 میلیارد دالری مایکروسافت برای تشخیص گفتار

© AP Photo / Ted S. Warrenخرید اپلیکیشن 20 میلیارد دالری مایکروسافت برای تشخیص گفتار
خرید اپلیکیشن 20 میلیارد دالری  مایکروسافت برای تشخیص گفتار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
مایکروسافت اعلام نموده است که این شرکت قصد دارد نرم افزار تشخیص گفتار را با قریب به 20 میلیارد دالر خریداری کند.

به گزارش اسپوتنیک، مایکروسافت به منظور توسعه فناوری‌های تشخیص گفتار مبتنی بر هوش مصنوعی،‌ شرکت «»Nuance که در بازار بهداشت و درمان محصولات متنوعی را عرضه کرده، با مبلغ 19.7 میلیارد دالر می‌خرد.

Betanews.com reports that a post appeared on the Microsoft blog Tuesday, with the URL “Microsoft Acquires Acompli.”  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2020
اتهام جدید مایکروسافت به روسیه بخاطر حملات سایبری علیه شرکت‌های دارویی

در این گزارش آمده است: "مایکروسافت و ارتباطات Nuance اعلام کردند که توافق نامه ای را امضا کرده اند که بر اساس مایکروسافت در بدل هر سهم 56 دالر به شرکت نیوانس پرداخت خواهد کرد.

تصاحب این شرکت به ارزش 19.7 میلیارد دالر، دومین خرید بزرگ مایکروسافت بعد از لینکدین در سال 2016 به ارزش 26 میلیارد دالر محسوب می‌شودمایکروسافت در شرایطی اقدام به خرید این شرکت‌ کرده‌ که فناوری‌های تشخیص گفتار به لطف یادگیری عمیق مبتنی بر هوش مصنوعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مایکروسافت نیز برنامه های جدیدی را در این حوزه دنبال می کند.

این برنامه از یادگیری عمیق برای رونویسی گفتار استفاده می‌کند و با گذشت زمان و شناسایی بهتر صدای کاربر، عملکرد بسیار دقیق‌تری از خود ارائه می‌دهد. نیوانس مجوز استفاده از این فناوری را برای بسیاری از سرویس‌ها و برنامه‌ها از جمله دستیار صوتی اپل سیری صادر کرده است.

برای مایکروسافت که تقریبا دو سوم درآمد خود را از طریق فروش نرم افزارهای سازمانی و رایانش ابری به دست می‌آورد، بهبود خدمات مربوط به رونویسی گفتار می‌تواند گزینه مناسبی باشد. مایکروسافت می‌تواند از فناوری نیوانس برای برنامه مایکروسافت تیمز استفاده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала