Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش زیدان به حضور کلوپ در رئال به عنوان سرمربی

© REUTERS / Juan MedinaТренер "Реал Мадрид" Зинедин Зидан в матче с "Барселоной"
Тренер Реал Мадрид Зинедин Зидан в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان در نشست خبری قبل از مصاف با لیورپول حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم لیورپول و رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه آنفیلد در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف هم خواهند رفت و سرخ‌ها با توجه به شکست 1-3 در دیدار رفت کار دشواری در پیش دارند.

زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
زیدان بار دیگر روی هازارد ریسک نکرد

ساعتی قبل زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.

او در مورد دیدار فردا شب گفت:" قرار نیست ما بازی را مدیریت کنیم. ما همواره برای پیروزی وارد زمین می‌شویم و به این موضوع عادت کرده‌ایم. روحیه و شرایط جسمی دو چیز مرتبط با یکدیگر هستند. مهمترین چیز این است که تیم آماده رقابت است. ما قرار نیست چیزی را مدیریت کنیم و تنها برای پیروز شدن تلاش می‌کنیم".
سرمربی رئال در مورد احتمال حضور کلوپ در رئال مادرید گفت:" نمی‌دانم. در حال حاضر سرمربی لیورپول است و من سرمربی رئال مادرید هستم".
زیدان در فشار روحی و بدنی روی تیمش گفت:" چند روز پیش در موردش صحبت کردم. فصل خیلی عجیبی است و این به دلایل زیادی وجود دارد اما نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم. باید به خوبی ریکاوری کنیم و تا آخرین لحظه تلاش کنیم. برای بردن به این جا آمدیم و برایش تلاش می‌کنیم. در این باره صحبت کردیم. پس از بازی رفت و بازی با بارسا فشار بدنی زیادی را تحمل کردیم اما تیم عادت دارد".
زیدان در مورد کسب هر دو جام ممکن گفت:" به این فکر نمی کنیم. فقط به امروز فکر می کنیم. فقط بازی مقابل لیورپول را در ذهن خود داریم و می خواهیم صعود کنیم".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала