Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی پرز برای یک انقلاب تابستانی بزرگ در مادرید

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید آماده می‌شود تا انقلاب بزرگی را در تابستان امسال راه اندازی نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که انتظار می‌رود رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده تقویت شود اما قرار است بسیاری از بازیکنان این تیم جدا شوند.

تابستان گذشته، رئال مادرید به دلیل بحران کرونا تصمیم گرفت که هیچ بازیکنی نخرد، اما فلورنتینو پرز قصد دارد آن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده جبران کند.

دیوید آلابا به این باشگاه نزدیک می‌شود، در حالی‌‌که به نظر می‌رسد ارلینگ هالند و به خصوص کیلیان امباپه اولویت هستند. با این وجود جدایی برای انجام این عملیات ضروری خواهد بود. فلورنتینو پرز می‌خواهد خزانه را دوباره پُر کند و دستمزد را کاهش دهد که به خصوص از سه بازیکن نگران خواهد بود.

به اساس گزارش "اوکی دیاریو" رئال مادرید تمام تلاش خود را برای نجات از شر مارسلو، ایسکو و گرت بیل انجام می‌دهد (در حالی‌که بیل فعلا بازیکن قرضی در تاتنهام است) سه بازیکنی‌که دیگر در برنامه‌های زین الدین زیدان و باشگاه نیستند.

سران باشگاه می‌دانند که جدایی آنها آسان نخواهد بود اما این کار را به یک اولویت واقعی تبدیل می‌کنند. علاوه بر این لوکاس واسکز و ادر میلیتائو نیز می‌توانند ترک کنند. بنابراین تابستان امسال می‌تواند صفحه‌ای جدیدی در مادرید باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала