Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال نیمار به بارسلونا غیرممکن است

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا مایل است تا دوباره نیمار را به بارسلونا برگرداند اما به نظر میرسد که اصلاً کار آسانی پیش رو ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، رادیو کاتالونیا ادعا کرده است که بارسلونا آماده است 70 یا 80 میلیون یورو به PSG به عنوان هزینه نقل و انتقالات تابستانی برای جذب نیمار پرداخت کند، اما این مبلغ ناکافی است. بارسلونا می داند که پاری سن ژرمن با این مبلغ به بازیکن اجازه جدایی نمی دهد.

 شب گذشته تیم پاری سن ژرمن موفق شد در جمع 2 بازی با نتیجه 3-3 و به دلیل گل زده در خانه حریف به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

با وجود پیروزی دیشب و نقش مهم نیمار در صعود پاریسی ها به مرحله نیمه نهایی ، اکنون تمدید قرارداد نیمار محتمل به نظر می رسد. نیمار پس از پیروزی درباره تمدید قرارداد صحبت کرد.

نیمار درباره تمدید قرارداد گفت :

"این دیگر مسئله من نیست. بدیهی است که اینجا راحت هستم ، زیرا در خانه قرار دارم. در پاری سن ژرمن احساس شادی بیشتری نسبت به قبل دارم."

به نظر می رسد که تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن نزدیک است ، اما تا امضا رسمی صورت نگیرد هنوز احتمال تجدید نظر نیمار وجود دارد. این موضوع به ادامه راه PSG در لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد.

نیمار و حقوقش

مشکل دیگر در جذب نیمار مطالبات حقوق وی خواهد بود، زیرا در حال حاضر ستاره برزیلی سالانه 70 میلیون یورو هزینه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала