Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو انفجار در مقابل هوتل بازیکنان سیتی

© REUTERS / Thilo SchmuelgenFootball Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17
Football Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
قبل از دیدار دو تیم منچسترسیتی و بوروسیا دورتموند در زیگنال ایدونا پارک هواداران تیم آلمانی دوبار مواد آتش زا را در مقابل هوتل بازیکنان سیتی منفجر ساختند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم منچسترسیتی و دورتموند امشب در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند که این بازی در آلمان انجام خواهد شد اما قبل از این دیدار، شاگردان پپ از سوی هواداران میزبان آزار و اذیت شدند.

هواداران دورتموند در مقابل هوتل بازیکنان مهمان برنامه آتش بازی را راه اندازی کردند.

اسپورت میل گزارش کرده که یک باند 17 نفری در 2:45 صبح اولین دسته از آتش بازی‌های "مقاومت صنعتی" را منفجر کردند که کارمندان امنیتی بلافاصله وارد عمل شدند و منطقه را پاک سازی نمودند.

با این حال در ساعت 4.30 صبح، حدود هفت نفر از اعضای گروه بازگشتند تا دومین انفجار را در یک منطقه جداگانه نزدیک هوتل انجام دهند که باز هم بازیکنان سیتی را از خواب بیدار کردند. اما پس از تلاش‌های پولیس و بررسی منطقه برنامه سوم در ساعت 5.30 صبح خنثی گشت.

تصاویر دوربین‌های امنیتی مورد بررسی قرار گرفته و تصویری که یکی از روزنامه‌ها بدست آورده، پیامدهای دو جعبه حاوی چندین آتش بازی را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود که کارکنان هوتل از این حادثه خشمگین شده‌اند و به دلیل کمکشان مورد ستایش قرار گرفته‌اند.

این در حالیست که دیدار رفت دو تیم با حساب 2-1 به سود سیتی پایان یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала