Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سران اسپرز در تلاش پیدا کردن جانشین آقای خاص

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Nuno Espirito Santo
Nuno Espirito Santo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
باشگاه فوتبال تاتنهام شرایط 'نونو اسپیریتو سانتو‌' سرمربی تیم وولوز را به عنوان جانشین مورینیو بررسی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در پی شکست 3-1 خانگی تاتنهام مقابل منچستر یونایتد انتقادات بالای مورینیو بیشتر از حد تصور شد، زیرا در ادامه بازی‌ها حضور در میان چهار تیم برتر بعید به نظر می‌رسد در حالیکه لیورپول، چلسی و وستهام نتایج بالاتر از آنها را بدست آورده‌اند.

'اسپوت میل' در گزارشی آورده، اگر فصل آینده تاتنهام نتواند سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را کسب کند، مورینیو شغل خود را از دست خواهد داد.

رسانه سان نیز مدعی‌ست که 'اسپیریتو سانتو' تیم وولوز را از یک تیم مبارز در مسابقات قهرمانی به یک تیم پایدار در لیگ برتر رسانده است.

وی با حمایت مالکان چینی وولوز، ستاره‌های با کیفیتی را به خدمت گرفته مانند روبن نئوز، ژآئو موتینیو و رائول خیمنز، که فوتبال فوق العاده‌ای بازی کرده و به شدت مورد تحسین قرار گرفته‌اند.

این گزارش اضافه می‌کند، یکی از آن تحسین کنندگان دانیل لوی رئیس اسپرز است اما برای لیلی وایت‌ها حدود 8 میلیون پوند غرامت هزینه خواهد کرد. این مبلغ به بسته قابل توجهی پرداخت می‌شود كه باشگاه مجبور است به مورینیو بپردازد تا زودتر قرارداد خود را رها كند زیرا ممكن است سردرد بزرگی برای لوی ایجاد نماید.

تاتنهام همچنین با براندن راجرز سرمربی لستر و جولیان ناگلسمن سرمربی لایپزیگ در ارتباط بوده و این تیم تابستان بزرگی را پشت سر می‌گذارد که احتمالاً هری کین مهاجم‌اش در سراسر اروپا مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.

اسپرز هنوز هم می‌تواند فصل را با یک جام به پایان برساند چون آنها در فینال جام کارابائو قرار دارند و در 25 آپریل به مصاف منچسترسیتی می‌روند اما ادعای حضور در لیگ قهرمانان چالش برانگیزتر است.

آنها در هفت بازی دیگر شش امتیاز با وستهام فاصله دارند و هنوز یک سفر به اورتون و یک بازی روز آخر مقابل لستر سیتی دارند.

مردان مورینیو در این فصل 18 امتیاز وحشتناک از کسب سهمیه را از دست داده‌اند و مورینیو در دوران حرفه‌ای خود 10 شکست را با تاتنهام در لیگ متحمل شده که بیشتر از دیگر تیم‌های اوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала