Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شایعات جدی در آلمان؛ فلیک سرمربی مانشافت می‌شود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هانسی فلیک
هانسی فلیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
منابع خبری آلمانی اعلام کرده‌اند که در تابستان پیش رو هانسی فلیک از‌‌ بایرن‌ جدا شده و روی نیمکت تیم ملی این کشور می‌نشیند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن با یک گل برنده شد ولی به دلیل گل خورده در خانه از گردونه بازی‌ها حذف شد ولی به جای شکست این تیم در بازی دیشب، حضور هانسی فلیک روی نیمکت مانشافت‌ها به سرخط درشت رسانه‌ها بدل شد.

در حالی‌که پیش از این هانسی فلیک با حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن درگیری داشت حالا حذف از این فصل می‌تواند آتش اختلاف میان دو طرف را بیشتر کند زیرا نکات قابل مطرح شدن از این بازی وجود دارد که فلیک در برابر مدیرورزشی می‌تواند استفاده کند.

سرمربی باواریایی‌ها پیش از این با عملکرد حمیدزیچ مخالفت کرده و گفته بود که خواسته‌های وی از بازار نقل و انتقالات مورد توجه قرار نمی‌گیرد به همین دلیل مدافع عنوان قهرمانی اروپا تیم ضعیف‌تری نسبت به دور قبل خواهد بود و این امر در تقابل با پاری‌سن‌ژرمن فینالیست دور قبلی سبه وضوح اتفاق افتاد.

لروی سانه دیشب مهم‌ترین گل بایرن مونیخ را در آخرین دقیقه بازی از دست داد، بازیکنی که توسط حمیدزیچ به جای تیموورنر به خدمت گرفته شد و ناکامی مدیرورزشی را نشان داد.

حالا که یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان اعلام جدایی از مانشافت‌ها را کرده، شایعات پیرامون فلیک مطرح گردید تا بعد از یورو 2020 نیمکت هدایت آلمان‌ها را به عهده بگیرد.

در همین حال لوتار ماتئوس اسطوره تیم ملی آلمان دیشب بر گستره این شایعات دامن زد و گفت: "هانسی فلیک پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی آلمان را دارد، بایرن هم مدت‌هاست که به دنبال ناگلزمان برای جایگزینی فلیک می‌باشد و بازی بایرن مونیخ با آگزبورگ آخرین حضور فلیک به عنوان سرمربی بایرن خواهد بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала