Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی – آگوئرو؛ ستاره‌یی که ممکن به لندن نیاید

© REUTERSآگوئرو
آگوئرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
چلسی تعقیب شرایط نقل و انتقالات سرخیو آگوئرو را به گونه رایگان از من‌سیتی به دلیل ارلینگ هالند ممکن است متوقف کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسد چلسی در تابستان امسال مشتاق جذب یک مهاجم میانی جدید است و هم به ارلینگ هالند و هم به سرخیو آگوئرو علاقه دارد. آبی‌ها اخیراً کای هاورتز را به عنوان شماره 9 کاذب استفاده می‌کنند، اما قصد دارند تابستان امسال به دنبال یک مهاجم مرکزی جدید بروند. این دومین پنجره نقل و انتقالات متوالی تابستانی چلسی می‌باشد.

آبی پوشان یک سال پیش 250 میلیون پوند برای جذب بازیکنان جدید از جمله 72 میلیون پوند برای هاورتز، 53 میلیون پوند برای تیمو ورنر و 37.5 میلیون پوند برای حکیم زیاش هزینه کردند.

فرانک لمپارد مربی سابق چلسی مشتاق اصلاح تیم بود اما اعتقاد بر این است که توماس توخل سرمربی فعلی می‌خواهد به این هزینه‌ها اضافه کند.

ارلینگ هالند فعلا یکی از پرطرفدارترین بازیکنان جهان در بازار سال جاری است.

این بازیکن جوان نارویژی در قراردادش یک بند آزادسازی 68 میلیون پوندی دارد که از سال آینده اعتبار خواهد داشت اما در صورت جدایی تابستان امسال احتمالاً یکی از گران‌ترین بازیکنان تاریخ خواهد بود. و طبق گزارش دیلی استار هالند همچنان هدف اصلی چلسی است.

رومن آبراموویچ مالک چلسی حاضر است هر کاری که لازم باشد برای جذب مهاجم دورتموند انجام دهد و اگر آنها احساس کنند که می‌توان برای جذب هالند توافق کرد احتمالاً به پیگیری‌اش برای جذب آگوئرو پایان می‌دهد. ستاره آرجانتینی در پایان فصل منچسترسیتی را ترک خواهد کرد و با قیمت ارزان در دسترس است.

اعتقاد بر این است که علی‌رغم علاقه به سیتی، او مایل است در انگلستان بماند. اگر هالند به جای دیگری برود، انتقال به چلسی می‌تواند مطرح باشد.

مینو رایولا نماینده هالند روز سه شنبه اظهار داشت که وی درباره آینده این ستاره با دورتموند مذاکراتی انجام داده اما باشگاه بوندس لیگایی تمایلی به فروش وی ندارد. وی گفت: "می‌توانم تأیید كنم كه در دورتموند بوده‌ام. مایکل زورک [مدیر ورزشی دورتموند] کاملاً صریح گفت که آنها نمی‌خواهند ارلینگ را بفروشند. به آن احترام می‌گذارم اما این بدان معنا نیست که موافقم. هیچ جنگی بین من و دورتموند وجود ندارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала